Chicy.se - skärpning!!

Datum 2009-05-06 Klockslag 18:17:26
Är så sjuuuuulkt j-vla irriterad Chicy.se!!!

Nu tar vi hela historien från början.

4:e april gör jag en beställning på Chicy.se

Några dagar senare mailar jag dom och frågar om dom kan ta bort en vara, vilket dom svarade att dom kunde, plus att dom meddelade att varorna skulle skickas ut INNAN den 20:e.

Okej... från den 4:e till den 20:e är rätt så lång tid, men what the hell bara man är medbeten om det så...

I början av maj får jag mina kläder och fakturan, men utan en av varorna som jag beställt. På fakturan står alla produkter med, men tunikan som det handlade om står det bara 0:- på. Inget meddelande, ingen förklaring, ingenting..!

Vad ska man göra med fakturan? Ska man vänta på svar? Ska man betala den ändå? Ska dom höra av sig?

Jag skickar iväg ett mail igår och får svar nu i eftermiddag:

Hej Celina!
Tack för ditt brev.
Artnr MD060 är slutsåld hos våran leverantör, vi kunde tyvärr inte leverera ut denna vara.
Mycket ledsen!


WHAT THE F**K??!! Jag gjorde min beställning för ÖVER EN MÅNAD SEDAN och dom gitter inte ens att skicka ett meddelande att den tagit slut?? Då hade jag ju i alla fall kunnat fixa den någon annanstans, men dom har fått mig att gå runt och vänta i över en månad! Alltså, det var typ på grund av den som jag gjorde hela min beställning från början!!

Men skit samma i den egentligen... det jag framför allt är upprörd över är att det skötts extremt oproffisionellt. Känns jäkligt nonchalant...

Skärpning säger jag bara!!



Kommentarer
Postat av: Nathalie

Meh så kan dom väl inte göra heller?? Höjer ett varningens finger för bbook också. Dom har inget telefonnummer om man vill kontakta dom och mailen svarar dom inte på.... Beställde en t-shirt och fick den tillslut efter en lååååång leveranstid. På hemsidan stod det att det skulle ta 3-7 dagar. Tog mer än två veckor.... Synd att det sköts så dåligt.



Hoppas du kan sova okej inatt, puss och godnatt

2009-05-06 @ 21:50:55
URL: http://nathalicious.blogg.se/
Postat av: Elin

Låter inte alls bra, har inte gjort någon beställning där, bara hos www.modekungen.se. Tycker det är underbart meed kundservice dygnet runt - om man undrar något :)

2009-06-23 @ 07:58:47

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Celina
Årskull: Gissa! ;)
Bor: I min 37:a på Gärdet
Sysslar med: Egenföretagare och frilansar som dansare och koreograf. Undervisar i dans på bl.a. Lidingö och Balettakademien i Stockholm. Håller också lite på med musik i olika projektformer.
I min blogg: Här hittar du allt från dans, musikvideoinspelningar, träning och kost till kläder, mode och annat ytligt. ;) Det som händer mig och saker jag gillar/inte gillar hittar ni här helt enkelt.
Motto: "Fake it 'til you make it"

Våra vänner:
Celina Rydéns blogg
Naglar i Stockholm - CelinasNaglar
Ida Warg - Sveriges bästa träningsblogg
Musikstuio i Stockholm, mixning och mastering
Kalasfabriken - Coverband
Webbdesign, Googleoptimering i Stockholm
Avslappningsmusik och Meditationsmusik


RSS 2.0