Blondinbella!!!

Datum 2009-05-17 Klockslag 23:25:41
Hej hallå! Idag har jag och Christian tagit en välförtjänt sovmorgon eftersom vi inte fick särskilt mycket sömn i fredags (jag somnade framför tv:n efter ESC och sov mig igenom två "Fredagen den 13:e" filmer med diverse dödsskrik och massaker-ljud). Sen drog vi ner till centrum och tog en frukost/lunch-dejt på Wayne's Coffee och efter det skulle min karl jobba med "Family X". Vilket blev ett ypperligt tillfälle för mig att möta upp Anna i stan och dra hem till Lidingö för att fixa med hennes naglar. Dom blev fina dom! ;)

Nu är jag tillbaka i Väsby och borde väl snart gå och lägga mig.. (notera "borde"). Är inte helt sugen på att sova än.. hm..

Imorn ska jag också på dejt med söta Elin efter skolan! =D Vi har tänkt att sätta oss på Saluhallarna och sen hoppas jag på att min lilla Aijda också kan komma förbi och joina oss!

Upp med anteckningsblocket för intresseklubben; NU ÄR DET BARA TRE DAGAR KVAR I SKOLAN!!! =D
Känns sorligt för att jag inte vill skiljas från mina underbara klasskompisar, men magiskt för att jag äntligen kan få ta det lite lugnt! I alla fall i några dagar....

Nä, nu ska jag hoppa ner i soffan bredvid min kärlek! =)

Natti natt!

Åh juste, "Blondinbella"-rubliken har inget med nånting att göra. ;)

Tjo!


Kommentarer
Postat av: Nadja

hej! eftersom jag vet att du går på daglinjen på kuhlers så har jag några frågor, skulle va jättesnällt om du svarade.. orkar inte mejla dom eftersom det oftast tar så lång tid innan man får svar :p men jag undrar bara vad det kostar per termin att gå där, & hur audition ser ut? om man måste visa ett solo osv? :)

2009-05-18 @ 11:10:54
Postat av: Nat

Men kolla här! Fint! :)

2009-05-18 @ 19:11:43
URL: http://nathalicious.blogg.se/
Postat av: Celina

Najda; Hej hej! Det kostar 12 000 nånting per termin och auditionen brukar vara i början av juli har jag för mig. Då har man en jazz och en balettklass och hela audionnen avslutas med att man får visa upp ett solo. =)

2009-05-19 @ 21:22:02
URL: http://schlaijna.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Celina
Årskull: Gissa! ;)
Bor: I min 37:a på Gärdet
Sysslar med: Egenföretagare och frilansar som dansare och koreograf. Undervisar i dans på bl.a. Lidingö och Balettakademien i Stockholm. Håller också lite på med musik i olika projektformer.
I min blogg: Här hittar du allt från dans, musikvideoinspelningar, träning och kost till kläder, mode och annat ytligt. ;) Det som händer mig och saker jag gillar/inte gillar hittar ni här helt enkelt.
Motto: "Fake it 'til you make it"

Våra vänner:
Celina Rydéns blogg
Naglar i Stockholm - CelinasNaglar
Ida Warg - Sveriges bästa träningsblogg
Musikstuio i Stockholm, mixning och mastering
Kalasfabriken - Coverband
Webbdesign, Googleoptimering i Stockholm
Avslappningsmusik och Meditationsmusik


RSS 2.0