Anna ska in i Twilight-sekten!

Datum 2009-05-24 Klockslag 14:46:50
Hallå där!

Idag är det dags att få min kära Anna in i Twilight-sekten. ;) Det blir en galet god gratinerad pasta från pizzerian i Torsvik, en massa andra onyttigheter, Twilight-filmen, plus att Anna ska låna med sig första boken hem och sträckläsa. Mohahahahahaaa!!!!! ;)

Läste ut andra boken i förrgår och köpte dom två sista igår. Har lite ångest för jag vill verkligen inte att dom ska ta slut! (usch jag har lust att slå mig själv för att jag är så nördig!)

Igår var förresten jag och babe på date i stan. =) Jag köpte som sagt de två sista Twilight-böckerna, en grymt praktiskt "cirkle-scarf" från American Apparel som man kan ha på en miljard olika sätt och en ny bikini på H&M som jag ska ha när jag och älsklingen drar utomlands om några veckor. Wiiie!

Vi knatade som vanligt runt och såg nyförälskat nördkära ut och fick antagligen varenda singel som passerade oss att hulka av avsky.. ;) Vi hann också med att äta frukost/lunch/middag (blev lite konstig tid..) och helt grymt god äkta italiensk glass på ett ställe i Gallerian. Mums! Efter det åkte vi hem och myste upp oss i soffan med godis, skräckfilm och färjan och stockholm-arlanda. En extremt lyckad tejt med andra ord! =)

Men nu måste jag fixa i prdning mig om jag ska hinna med tåget!
Hej å hå!


Kommentarer
Postat av: Nat

Asså du ;) Vill göra nåt till nån Benny Benassi-låt också tror jag. Har blivit helt frälst i housemusik med drag i. It's hot!

2009-05-25 @ 21:09:30
URL: http://nathalicious.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Celina
Årskull: Gissa! ;)
Bor: I min 37:a på Gärdet
Sysslar med: Egenföretagare och frilansar som dansare och koreograf. Undervisar i dans på bl.a. Lidingö och Balettakademien i Stockholm. Håller också lite på med musik i olika projektformer.
I min blogg: Här hittar du allt från dans, musikvideoinspelningar, träning och kost till kläder, mode och annat ytligt. ;) Det som händer mig och saker jag gillar/inte gillar hittar ni här helt enkelt.
Motto: "Fake it 'til you make it"

Våra vänner:
Celina Rydéns blogg
Naglar i Stockholm - CelinasNaglar
Ida Warg - Sveriges bästa träningsblogg
Musikstuio i Stockholm, mixning och mastering
Kalasfabriken - Coverband
Webbdesign, Googleoptimering i Stockholm
Avslappningsmusik och Meditationsmusik


RSS 2.0