Alltså det SJUKASTE hände mig precis!!

Datum 2009-05-13 Klockslag 09:47:40
Jag går ner till bussen som ska gå 09.27 från sturevägen som vanligt på morgonen när jag ska till skolan. Nere vid busshållplatsen står också en annan tjej och väntar. När bussen kommer går hon fram först och jag efter, bara det att när hon klivit på så stänger busschauffören dörrarna mitt framför ansiktet på mig och åker... VA??!!! Vad för JÄVLA fel är det på idiotfan!!! Detta innebär att jag får stressa som en galning och kommer ändå sent till skolan! Alltså... suck... Första gången jag ska till skolan på fem dagar liksom... =(

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Men idiot! hur orkar man va så jävla bitter?

2009-05-13 @ 19:55:51
URL: http://nathalicious.blogg.se/
Postat av: Alicia

hatar verkligen sånt bussarna ute där jag bor går typ fem minuter för tidigt de stör jag mig på en gång när jag skulle gå på bussen så råkade min plånbok glida ur handen och då var ju den en centimeter utan för ingången till bussen jag ba ojj jag tappa min plånbok utanför jag ska bara hämta den buss schaffören ja men då kommer inte du på bussen HEJDÅ GUMMAN!jag ba HEJDÅ HA ETT BRA HELVETE

2009-05-13 @ 20:34:31

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Celina
Årskull: Gissa! ;)
Bor: I min 37:a på Gärdet
Sysslar med: Egenföretagare och frilansar som dansare och koreograf. Undervisar i dans på bl.a. Lidingö och Balettakademien i Stockholm. Håller också lite på med musik i olika projektformer.
I min blogg: Här hittar du allt från dans, musikvideoinspelningar, träning och kost till kläder, mode och annat ytligt. ;) Det som händer mig och saker jag gillar/inte gillar hittar ni här helt enkelt.
Motto: "Fake it 'til you make it"

Våra vänner:
Celina Rydéns blogg
Naglar i Stockholm - CelinasNaglar
Ida Warg - Sveriges bästa träningsblogg
Musikstuio i Stockholm, mixning och mastering
Kalasfabriken - Coverband
Webbdesign, Googleoptimering i Stockholm
Avslappningsmusik och Meditationsmusik


RSS 2.0