Lördagsnap

Datum 2009-03-21 Klockslag 19:11:36

Vaknade precis upp från min och babes tre timmar långa nap nu mitt på dagen... Vi är ganska så slutkörda båda två, fast av olika anledningar. Jag - för att jag jobbar och rör mig för mycket. Babe - för att han sitter still och jobbar för mycket. Men tillsammans har vi dom absolut mest magiska nap-arna..! ;)

I morse var vi nere i väsby centrum och åt frukost bland alla wt-morsor med sina barnvagnar och skrikande ungar. Scones med färskost och marmelad och jasmine-té blev det iaf. Mm-MM!! Yummi!









Igår hände en asflummig sak. Jag vaknade typ en timma innan klockan skulle ringa och flög upp i en av mina vanliga "stress-panik-uppflygningar" för att kolla mobilen. När jag sen ska lägga mig ner igen lägger jag märke till att jag fick jordens headrush. Jaja, tänkte väl inte mer på det, men den ville verkligen inte ge sig..! När jag blundade snurrade allt precis som att jag var dyngrak..! Blev till och med illamående för att det snurrade så mycket att jag blev tvungen att  titta upp. Då märker jag att mina ögon beter sig som när man precis snurrat sjuttioelva varv runt sig själv (alltså att dom "hackar" från ena sidan).

Jag lyckades iaf somna om, men under resten av dagen var jag så yr att jag ibland trodde att jag skulle ramla eller svimma. Ascreepy!! Förmodligen är det för att jag varit så sjukt stressad, nervös, pressad och och allt vad det nu heter innan showen med Kühlers och nu när det är över så säckar typ kroppen ihop en smula...

But it's time to resa sig och upp ta nya tag! =)





Nu ska jag, babe och Aaron iaf äta ordentlig lördagsmiddag och mysa framför tv:n hela kvällen! =)





(Obs! Bilder är på g från en massa saker som hänt senaste veckan, jag har fortfarande bara inte varit hemma och kunnat fixa det. Blir förhoppningsvis imorn! Håll ut! ;) )


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Celina
Årskull: Gissa! ;)
Bor: I min 37:a på Gärdet
Sysslar med: Egenföretagare och frilansar som dansare och koreograf. Undervisar i dans på bl.a. Lidingö och Balettakademien i Stockholm. Håller också lite på med musik i olika projektformer.
I min blogg: Här hittar du allt från dans, musikvideoinspelningar, träning och kost till kläder, mode och annat ytligt. ;) Det som händer mig och saker jag gillar/inte gillar hittar ni här helt enkelt.
Motto: "Fake it 'til you make it"

Våra vänner:
Celina Rydéns blogg
Naglar i Stockholm - CelinasNaglar
Ida Warg - Sveriges bästa träningsblogg
Musikstuio i Stockholm, mixning och mastering
Kalasfabriken - Coverband
Webbdesign, Googleoptimering i Stockholm
Avslappningsmusik och Meditationsmusik


RSS 2.0