Helg = Mys och party!! =D

Datum 2009-03-14 Klockslag 01:25:31
Fan... hade precis lagt upp en j-vla massa bilder och så lägger idiot-Firefox av...!!! Ååååååhhhh!!! Får väl försöka igen då....



Idag är det fredag!! Yey! Dock började väl dagen inte helt hundra kanske... Det hände nämligen något med min muskel på baksida lår i onsdags när vi hade Emilio och stretchade två och två. Jag kommer ihåg att jag fick avbryta en stretch för att det kändes som att muskeln "krampade" sig. När jag sen reste mig upp kändes det ju inte smärtfritt direkt... Men jag tänkte inte mer på det untan körde på som vanligt, hade klass på torsdagen och undervisade i tre timmar på Ackis på kvällen..

I morse när jag kom till Kühlers upptäckte jag att jag knappt kunde böja mig framåt utan att det krampade och drog i det värsta stället en dansare kan ha problem - fästet i hamstring = PANIK!!! Hanna rådde mig att försöka fixa tid hos någon sjukgymnast/massör vilket inte var helt lätt kan jag ju säga.

Efter många samtal lyckas iaf Eva på kontoret få fram en tjej som dessutom skulle komma till skolan och knåda på mig. SATAN vad ont det gjorde!! Tror att muskeln har ställt sig i kramp och att när jag sen töjer på muskeln så tar fästet mer stryk, plus att jag hade en hel del knutar där som förmodligen gör sin del också... Men vad vet jag! ;)

16.30 var det dags för klass med mina underbara Mini- & Feminine Vibe som kan få dom mörkaste dagarna att bli ljusa igen! =) Och när jag kom hem blev det dags för det här....



BADA!!! =D Boogie höll mig dessutom sällskap och jag myste ner mig riktigt ordentligt med godis, ljus och Family Guy. =)



 Och nu till lite Schlager-uppdate! *nörd*

Jag har kommit på vad jag ska ha på mig imorn!! Wohoo! Varsågod att inspektera!



Glansiga lack-leggings från American Apparel som jag själv kommer klippa hål i (wish me luck) och under det vill jag nog helst ha rosa, blå eller lila strumpyxor som man eventuellt klipper av tån och hälen på.. och då kan det se ut så här!





Halsband - Topshop, Örhängen - Cocoo, ring - Asos.




De två första amrbanden är från Asos och nitarmbanden är från Chicy.



Svart eller vitt linne från Topshop (lutar nog mest åt det vita som det ser ut nu....)


"Stor" väska som man kan ha lite fler grejer i (ärvd från Ida) och turkos "liten" väska (från Asos) som man har senare på själva partajet! ;) Eller så blir det en annan svart liten lackväska från Friis & Company...


Till detta vill jag antingen ha mammas svarta 80's-kavaj, min nya gråa från Gina Tricot eller mammas andra svarta 90's kavaj med lila foder (galet snyggt när man viker upp ärmarna) eller den här från Nelly...


Ska testa lite imorn tänkte jag...

Och så ska jag ju självklart ha mina fäjbulösa nitskor!

Exklusive Limited SEK 599, Nelly  Shoes - NELLY.COM



Vad tycks? =)

Kommentarer
Postat av: W A R G

Du kommer vara snyggast gumman :) Ha så himla roligt ikväll!!! LOVE, idus <3

2009-03-14 @ 09:55:56
URL: http://aijdawolfie.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Fantabulous! Ha det så kul! PUSSS

2009-03-14 @ 10:45:35
URL: http://nathalicious.blogg.se/
Postat av: MiNi

You'll look fierce! ;)

2009-03-14 @ 17:11:34
URL: http://stiiina.blogg.se/
Postat av: MiNi

Jag vill se en bild på hela outfiten sen =)

2009-03-14 @ 17:13:30
URL: http://stiiina.blogg.se/
Postat av: Carolina

Tjenix! Trillade in på din blogg idag å jag måste bara säga att dom där skorna är asheta! Vill ha ett par själv nu ;)

2009-03-16 @ 19:40:01
Postat av: Carolina

Tjenix! Trillade in på din blogg idag å jag måste bara säga att dom där skorna är asheta! Vill ha ett par själv nu ;)

2009-03-16 @ 19:41:40

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Celina
Årskull: Gissa! ;)
Bor: I min 37:a på Gärdet
Sysslar med: Egenföretagare och frilansar som dansare och koreograf. Undervisar i dans på bl.a. Lidingö och Balettakademien i Stockholm. Håller också lite på med musik i olika projektformer.
I min blogg: Här hittar du allt från dans, musikvideoinspelningar, träning och kost till kläder, mode och annat ytligt. ;) Det som händer mig och saker jag gillar/inte gillar hittar ni här helt enkelt.
Motto: "Fake it 'til you make it"

Våra vänner:
Celina Rydéns blogg
Naglar i Stockholm - CelinasNaglar
Ida Warg - Sveriges bästa träningsblogg
Musikstuio i Stockholm, mixning och mastering
Kalasfabriken - Coverband
Webbdesign, Googleoptimering i Stockholm
Avslappningsmusik och Meditationsmusik


RSS 2.0