Full, fullare, fullast!

Datum 2009-03-15 Klockslag 14:21:44
Men guud så kul det blev ändå! Hade bara lyckats klämma i mig frukost och två varmkorvar under dagen så efter en cider och fyra glas vin var man ju inte helt vid medvetande.. men det var kul som sagt! Kände att jag behövde slappna av lite... ;)

Globen var både roligt och lite av en besvikelse faktiskt.. Roligt för att jag på sätt och vis känner mig så hemma där. Har ändå stått och gigat där fyra gånger så det var kul att få sitta i publiken (på parkett) och se det från andra hållet och bara njuta av showen! =)

Besvikelse p.g.a. två olika anledningar.. Ett: LAMT!! Publiken var lam, stämningen var lam och man kände liksom aldrig riktigt av det där "trycket" man hade förväntat sig.. Två: Vad hände med rösterna till H.E.A.T? Måste ju passa på att tacka alla ni stackare som fick propagandamess från mig att rösta på boysen!

Jag skyller faktiskt dom dåliga siffrorna på pressen och media överhuvudtaget. Överallt hör man Måns, EMD, Alcazar, Sarah, Agnes o.s.v. i radion, i intervjuer, man läser "bra" saker om dom i pressen blabla.. Men inte ETT LJUD om H.E.A.T - bara när det handlar om något dåligt!

Det senaste var ju att dom skulle gått ut i pressen och sagt att dom inte vill vinna. Så j-vla bullshit att dom skulle sagt det som att dom klankar ner på Schlagern! Fattar inte varför dom måste vinkla allt så fruktansvärt elakt hela tiden just mot dom?? Förstår vad killarna menade, att det inte spelar någon roll var de spelar utan att varje gig är lika viktigt för dom - Finalen i globen eller Rockbaren i Väsby. För dom handlar inte allt om att vinna utan att göra ett bra performance.

Tycker att det var fett drygt av Alcazar att nämna det i introt till sin låt nu igår. ("Klart vi vill vinna. Det borde väl alla som är med i den här tävlingen vilja"). Dom om några borde väl ändå fatta att pressen vrider och vänder på ord. Men jag måste faktiskt säga att efter H.E.A.T så var klart dom mina favoriter. Deras låt var absolut den som hade mest tyck i Globen (efter H.E.A.T förstås.. ;) ).

Efter det tog vi en väldigt dyr svart-taxi till Hard Rock Café (ghaaaahh nu blev jag sugen på maaaaat!!) och gled in i vår vip-hörna. Sen blev det drinkbiljetter för mig hela kvällen. =) Det blev en väldigt lyckad kväll måste jag säga!

Nu ska jag börja fixa i ordning mig och bege mig hemåt för att packa ihop dans- och repkläder och sen dra vidare till Kühlers.. Jippiii.... Hade föresten en mardröm i natt om en viss danslärare.. tänker inte säga vem det var, men det säger ju lite om hur man mår just nu.. ;)

Tog lite outfit-bilder på mig igår som jag kan lägga upp lite senare.

Tudeluuu så länge! =)

Kommentarer
Postat av: stina

heeeeeeey

tack för i lördags! :) jag hade jätteroligt.

tyvärr kan jag inte komma på din dansuppvisning imorgon, jag och erik hade bestämt å käka sista middagen ihop innan dom drar till england... jag kommer JÄTTEgärna nästa gång! jag älskar att gå på dansuppvisningarnar. Min barndomsvän har dansat hela livet och jag tycker jättemycket om att kolla på henne.

Hoppas det går jättejättebra och att dumma läraren är snäll!

Puss och kram Stina

2009-03-16 @ 19:07:08
URL: http://barbastina.blogspot.com
Postat av: Nathalie

Så schlaija blev lite fuller? Trevligt! ;D Ser fram emot bilder från kvällen. Och ja helt störd dröm hahaha! Han är läskig den där Val... Är jättenyfiken på bitterf*ttan och hela den historien också. Jag kommer och kollar imorgon om jag inte sa det! Kul! :) Pusspusspuss

2009-03-16 @ 19:39:26
URL: http://nathalicious.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Celina
Årskull: Gissa! ;)
Bor: I min 37:a på Gärdet
Sysslar med: Egenföretagare och frilansar som dansare och koreograf. Undervisar i dans på bl.a. Lidingö och Balettakademien i Stockholm. Håller också lite på med musik i olika projektformer.
I min blogg: Här hittar du allt från dans, musikvideoinspelningar, träning och kost till kläder, mode och annat ytligt. ;) Det som händer mig och saker jag gillar/inte gillar hittar ni här helt enkelt.
Motto: "Fake it 'til you make it"

Våra vänner:
Celina Rydéns blogg
Naglar i Stockholm - CelinasNaglar
Ida Warg - Sveriges bästa träningsblogg
Musikstuio i Stockholm, mixning och mastering
Kalasfabriken - Coverband
Webbdesign, Googleoptimering i Stockholm
Avslappningsmusik och Meditationsmusik


RSS 2.0