Sayonara and adios bitches! ;)

Datum 2009-06-09 Klockslag 04:18:54
Gomorron till alla er morgonpigga och godnatt till nattugglorna. Nu är det dags för semester för mig och Christian! =D Upptåget från Väsby går 05.19 och vi ska då bege oss mot arlanda och Gran Canaria - Puerto Rico!

Känns helt overkligt och otroligt skönt!

De senaste dagarna har i allmänhet varit rätt så drömliknande. Massa jobb, men också "rätt sorts jobb". Ni vet sånt som man oftast bara kan fantisera om.

Både Dashni's och Loka's video kommer bli grymma och jag har haft de bästa människorna runt mig hela tiden. Tänkte därför köra ett litet mini-nörd-tack.. ;)

Artisterna: Dashni & Loka
Regissören Micke
Alla mina älskade dansare; Ida S, Mathilda, Elin, Nat och Bella.
Och självklart det coolaste crew't med Simon och alla.

NI ÄR BÄST!! =D

Nu pyser jag, så vi syns och hörs helt enkelt om en vecka! Ha det supernice tills dess!

Pusselipuss!



Foto: Andreas Harnemo
Dashne and the dancers

Kommentarer
Postat av: A M M E

hej Celina, ska bli kul att ha dig efter sommaren i Comercial street F.

har du bestämt låtarna än? :D



kram

/Amanda

2009-06-14 @ 19:15:48
URL: http://ammess.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Celina
Årskull: Gissa! ;)
Bor: I min 37:a på Gärdet
Sysslar med: Egenföretagare och frilansar som dansare och koreograf. Undervisar i dans på bl.a. Lidingö och Balettakademien i Stockholm. Håller också lite på med musik i olika projektformer.
I min blogg: Här hittar du allt från dans, musikvideoinspelningar, träning och kost till kläder, mode och annat ytligt. ;) Det som händer mig och saker jag gillar/inte gillar hittar ni här helt enkelt.
Motto: "Fake it 'til you make it"

Våra vänner:
Celina Rydéns blogg
Naglar i Stockholm - CelinasNaglar
Ida Warg - Sveriges bästa träningsblogg
Musikstuio i Stockholm, mixning och mastering
Kalasfabriken - Coverband
Webbdesign, Googleoptimering i Stockholm
Avslappningsmusik och Meditationsmusik


RSS 2.0