Dans dans dans och lite mera dans!!

Datum 2009-06-01 Klockslag 21:18:50
Här har ni dans från i helgen så att det räcker och blir över! ;) Enjoy!
(hittade dom på Eva's youtube-sida)



Några av mina grupper som uppträdde i helgen alltså. Dom är BÄST! =D
Sötare tjejer får man leta länge efter. Ni förgyller verkligen mitt dansliv. =)



  • Imorn är det Tobbe-rep och auditionkurs.
  • På onsdag ska jag ut och kolla musikvideolocations plus auditionkurs.
  • På torsdag ska jag klippa mig och så blir det ev. Dashni-rep och auditionkurs.
  • På fredag Dashni-rep igen och själva auditionen.
  • På lördag blir det ev. Dashni- och LoKA-rep hela dagen.
  • På söndag spelar vi in Dashni-videon.
  • På måndag kör vi LoKA-videon.
  • Och på tisdag-morgon/natt drar jag till GRAN CANARIA med min älskling!!!! =D
Vi bokade och betalade idag! Det blir alltså Puerto Rico på Cran Canaria och vi ska bo Revoli Playa.

Allt detta ska prickas av och det blir ju inte bättre av att jag nu också blivit sjuk... dvs jättejättejättejätteförkyld!
Fattar inte hur jag tog mig igenom auditionkursen idag... Plus att jag lyckats korra hela refrängen till Dashni. Jag kommer verkligen att behöva min semster sen...

Men jag ska inte klaga! Det är ju det här jag alltid drömt om att få göra! =)
Nu ska jag går och snyta mig för femtioelfte gången idag...
*snörvel*

Kommentarer
Postat av: Sheila

Vad heter Evas youtube sida? :)

Kram , fin blogg ;D

Jag var också med i dansuppvisningen :D

Jag dansade i Funk gruppen ;P

2009-06-01 @ 21:34:12
URL: http://cutiesheila.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Tack vännen <3



Och bra jobbat!

2009-06-01 @ 23:49:24
URL: http://nathalicious.blogg.se/
Postat av: emina -konst & kreativitet-

Du är så himla duktig! Du har verkligen lyckats :)

2009-09-01 @ 12:33:45
URL: http://eminacreations.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Celina
Årskull: Gissa! ;)
Bor: I min 37:a på Gärdet
Sysslar med: Egenföretagare och frilansar som dansare och koreograf. Undervisar i dans på bl.a. Lidingö och Balettakademien i Stockholm. Håller också lite på med musik i olika projektformer.
I min blogg: Här hittar du allt från dans, musikvideoinspelningar, träning och kost till kläder, mode och annat ytligt. ;) Det som händer mig och saker jag gillar/inte gillar hittar ni här helt enkelt.
Motto: "Fake it 'til you make it"

Våra vänner:
Celina Rydéns blogg
Naglar i Stockholm - CelinasNaglar
Ida Warg - Sveriges bästa träningsblogg
Musikstuio i Stockholm, mixning och mastering
Kalasfabriken - Coverband
Webbdesign, Googleoptimering i Stockholm
Avslappningsmusik och Meditationsmusik


RSS 2.0