Bara ren j-vla yta.

Datum 2009-06-23 Klockslag 00:05:02
Säger bara ett ord; Stureplan.
Det finns mer än en anledning varför jag slutade gå dit för typ fyra år sedan.



Var med söta Gathania ikväll och hon bjöd med mig till en efterfest på Cafét ("finest"-folk hade haft nåt båtrace).

Plus. Gathania och hennes sällskap. =)

Minus. Alla dryga idioter som bara består av ren j-vla yta.

Let me tell you a little story.

Mellan mina år 18-20 hängde jag en himlans massa runt Stureplan. Mitt favvo-hak var till och med Cafét. Nu idag när jag kom tillbaka, blev jag också påmind om varför jag inte har saknat det för fem öre.

YTLIGHETEN!!

"Du får inte vara med", "Du får vara med".... man ska minsann bli varse om att man INTE passar in.... suck.... plus att en massa äckliga gubbar springer runt och raggar på småtjejer... äckligt..!!

Och inte för att tala om alla dessa skjort-brats som springer runt och bara ser allmänt flottiga ut i ansiktet. Tror dom seriöst att man skulle falla för den här extremt charmiga dialekten, "heiiiiiii tjeiiijjer. vad driiiiiiicker niiiiiiii?????". Åååååhhhhhh!!!!!

Tur att man hade Gathania där! Då kan man iaf skratta åt det..! ;) Det handlar ju som sagt i slutändan om vem man är där med. Men jag är en sån som kan reta ihjäl mig på människor som faktiskt tror att dom är "fiiiiiiiiinare" än alla andra.

GROW UP!!


Men som sagt, jag hade det väldigt trevligt med Gathania iaf, så i det här fallet blev dessa människor bara en anledning till att garva lite extra under kvällen.. ;)

Nä, all heder säger jag till människor som vågar vara lite mer än bara äcklig genomskinlig yta!





Eller vad tycker ni? Jag startar gärna en diskussion! =)


Kommentarer
Postat av: Madde

Jag håller verkligen med dig!! Fy för stureplan!! Bättre att dra till grönejägarn hahah

2009-06-24 @ 19:43:47
URL: http://kriima.blogg.se/
Postat av: Johan

Haha, nu såg jag din kommentar och fyfan va lik jag var Bingo!

Undra om man kan starta karriär på det? :D

2009-06-25 @ 04:27:21
URL: http://johannicklasforsberg.blogg.se/
Postat av: Fredrik Baeckström

Jag håller helt med dig gällande dina åsikter om folk på Cafét...vissa tror de är så speciella i kostymutstyrsel osv,, tomma ytliga , nej tack..jag hör till den sorten som är genuint intresserad av folk och verkligen vill lära känna dem. Livet har så många härliga människor som man verkligen går miste om annars. / Fredrik

2009-07-05 @ 11:57:25
URL: http://www.finest.se/donfrederico

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Celina
Årskull: Gissa! ;)
Bor: I min 37:a på Gärdet
Sysslar med: Egenföretagare och frilansar som dansare och koreograf. Undervisar i dans på bl.a. Lidingö och Balettakademien i Stockholm. Håller också lite på med musik i olika projektformer.
I min blogg: Här hittar du allt från dans, musikvideoinspelningar, träning och kost till kläder, mode och annat ytligt. ;) Det som händer mig och saker jag gillar/inte gillar hittar ni här helt enkelt.
Motto: "Fake it 'til you make it"

Våra vänner:
Celina Rydéns blogg
Naglar i Stockholm - CelinasNaglar
Ida Warg - Sveriges bästa träningsblogg
Musikstuio i Stockholm, mixning och mastering
Kalasfabriken - Coverband
Webbdesign, Googleoptimering i Stockholm
Avslappningsmusik och Meditationsmusik


RSS 2.0