Ännu mera daaans!

Datum 2009-06-03 Klockslag 00:17:10





Och här dansar till och med jag! Haha, ni får försöka gissa vem som är jag... ;)





Idag har jag alltså haft rep med Tobbe, vilket gick väldigt bra! Efter det rusade jag runt i stan på jakt efter lite smågrejer som jag måste ha till på tisdag (Gran Canariaaaaa baby!!! =D), vilket kanske inte var det bästa med tanke på mitt tillstånd, för när jag väl var klar fick jag ringa och be och skjuts hem och sen be snälla Ellen och Veronica att vicka för mig på auditionklassen.

Man tror ibland att man är superwomen, men ack så fel man kan ha... Har verkligen försökt mig på alla möjliga huskurer nu ikväll och ber till hälsoguden att jag mår bättre imorn.

Lite ändrade planer inför imorrn förresten. Först ska jag fixa mina naglar (och tånaglar) så att det ser schysst ut till videoinspelningen och babe's och min semester. Sen måste jag hem och fortsätta korra till musikvideorna, hålla auditionklass, möta upp Ida S och korra lite mer och till sist åka ut till klubben där vi ska vara och spela in Dashni's video.
Phu!

Därför måste jag försöka sova nu! Det dumma är ju bara att mitt nässpraysberoende inte blir lättare av att jag numera är konstant täppt i näsan. Det kliar i fingrarna om man säger så.. men än så länge har jag varit stenhård!! I will beat this f*cking thing!!

Natti natt!


Kommentarer
Postat av: Nat

Men herregaud har du korrat alla dom här danserna??

2009-06-03 @ 19:51:38
URL: http://nathalicious.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Celina
Årskull: Gissa! ;)
Bor: I min 37:a på Gärdet
Sysslar med: Egenföretagare och frilansar som dansare och koreograf. Undervisar i dans på bl.a. Lidingö och Balettakademien i Stockholm. Håller också lite på med musik i olika projektformer.
I min blogg: Här hittar du allt från dans, musikvideoinspelningar, träning och kost till kläder, mode och annat ytligt. ;) Det som händer mig och saker jag gillar/inte gillar hittar ni här helt enkelt.
Motto: "Fake it 'til you make it"

Våra vänner:
Celina Rydéns blogg
Naglar i Stockholm - CelinasNaglar
Ida Warg - Sveriges bästa träningsblogg
Musikstuio i Stockholm, mixning och mastering
Kalasfabriken - Coverband
Webbdesign, Googleoptimering i Stockholm
Avslappningsmusik och Meditationsmusik


RSS 2.0