Varning för låååångt inlägg med maaaaasa bilder!!

Datum 2009-07-21 Klockslag 23:05:25

Hällo hällo, änd wälcom back to maj littel blogg!

Nu ni ska ni få höra på grejor!

Vi börjar med i fredags - dagen innan min födelsedag.

Dagen började som vanligt med grönan och allt vad det innebär (känns rätt så "rutinigt" nu, men jag klagar inte! =) ), bortsett från att mina älsklingar Ida W och Elin dök upp för att kolla in mig och Tobbe på scenen. Wiiiee! =D

Lite bilder som Elin tog...




Innan showen...

Ida, Elin och jag...




My girls sitter och väntar bland alla andra små söta barn... ;)










Efter det satt vi och myste lite på Krejsys i en timma ungefär tills att nästa showen började.



Jag och Elin bestämde då att vi skulle ta och köra en riktig myskväll på Thaibåten som ligger på Söder. För er som inte varit där kan jag bersätta att det är maaaagiskt!! Dom har sanstrand med solstolar och hela köret på båten. Och drinkarna och maten... ghaaaahhh.... (Homer-ljud)

Det enda dåliga med Thaibåten är att alla vill äta där, så det tog oss en och en halv timma att få vårt bort!!
Men när vi väl fick in maten så var det ju värt väntan! ;)





Wokade grönsaker, med ris och jätteräkor... eh, MUMS!!



Elin med min Frozen Mojito och hennes Mango Daiquiri. Det blev fler sånna under kvällen kan jag lova.... ;)



1. Jag med en väldigt förtrollande ljusboll...
2. Jag med ännu en väldigt förförisk Frozen Mojito..

Tack Elin för en toppenmysig kväll och en väldigt bra invigning på mitt 24:e år! =D
PUSS på dig!




Min födelsedag då? Jo, den blev magisk den också! Blev väckt av mina kära föräldrar och Boogie med sång och presenter, för att sen äta födelsedagspannkakstårta ute i trädgården.





Drog till Grönan som vanligt och fick lite skumpa av Tobbe Trolldeg. I pausen mellan showerna dyker min älskling upp i logen med paket och blommor. Men den största chocken på hela dagen var nog när han drog med mig utanför loge-dörren där halva H.E.A.T. och flera nära och kära står och sjunger "Ja må hon leva!". Ni tror ju rätt om jag höll på att ramla baklänges!! ;)

Här är lite bilder från showen som David tog...




När showen var klar öppnade jag min present från älsklingen och det var en tandblekning hos en grym tandläkare på Östermalm!! Och nej, jag tog det inte som en förolämpning eftersom jag själv tjatat om det här i flera år! ;)
Tack igen finaste babe! =D




Jag, Bosse och Christian



Efter lite mys med Bosse-bus (Tobbes söt-vovve) och ombyte, satte vi oss allihopa på Krejsys och dök in i deras galna grillbuffé!! Åååååh den är så bra! Jag och Tobbe måste gå förbi den fyra gånger varje dag... det är tortyr, I tell ya!!


Jona Tee, Mickan och Eric Rivers i ett glas...


Jona Tee, Mickan, Micke, Eric Rivers och Stina


Christian, Eric Rivers, Jona Tee, Bea och David

Väldigt mätta och väldigt belåtna gick vi vidare ner till Tyrol och deras uteservering för att där ladda upp oss inför femkampen.



(Bea och David - the partycouple som har en förmåga att få mig och Christian att parta tills vi stupar. We love them! =) )



Mickan och Mandy som sveper senap... ;)



Obligatoriska pussbilden...




Christian kör Wella-reklam.. ;)




Jag och älsklings-Annisen!




Mongo-gänget minus David som fotar... ;)


FEMKAAAAAMP!!! =D



Jona Tee och Christian är pååååå!!





När vi var klara och jag kommit näst-sist (tack till Mickan som tog min vanliga sista-placering ;) ), så drog the party-posse dvs, jag, Christian, Anna, Bea och David vidare till Spyan där vi festade natten lång! =)



Med mina älsklingar Anna och Bea


Tack till Anna, Bea, David, Stina, Eric Rivers, Jona Tee, Mandy, Micke, Mickan, Karin och Jimmy Jay som gjorde min 24-årsdag helt oförglömlig!!

Men framförallt tack till världens bästa pojkvän som styrde ihop allt och fixade för att kunna överraska mig som aldrig förr!
Älskar dej! Du är mitt allt!


Kommentarer
Postat av: madde

Grattis i efterskott!!!!!!

2009-07-22 @ 21:38:25
URL: http://kriima.blogg.se/
Postat av: Maria

frozen mojito lät ju inte helt fel!

2009-07-25 @ 02:45:42
URL: http://blondt.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Celina
Årskull: Gissa! ;)
Bor: I min 37:a på Gärdet
Sysslar med: Egenföretagare och frilansar som dansare och koreograf. Undervisar i dans på bl.a. Lidingö och Balettakademien i Stockholm. Håller också lite på med musik i olika projektformer.
I min blogg: Här hittar du allt från dans, musikvideoinspelningar, träning och kost till kläder, mode och annat ytligt. ;) Det som händer mig och saker jag gillar/inte gillar hittar ni här helt enkelt.
Motto: "Fake it 'til you make it"

Våra vänner:
Celina Rydéns blogg
Naglar i Stockholm - CelinasNaglar
Ida Warg - Sveriges bästa träningsblogg
Musikstuio i Stockholm, mixning och mastering
Kalasfabriken - Coverband
Webbdesign, Googleoptimering i Stockholm
Avslappningsmusik och Meditationsmusik


RSS 2.0