Tradera-shoppar

Datum 2009-01-26 Klockslag 14:39:16
Har lite beslutsångest... är sjukt sugen på att köpa en sån här jacka, men frågan är om man bara blir tagen för någon slags Blondinbella/Elina Kling-wannabe... känns ju som att dom verkligen lagt patent på att bära pälsgrejer.. (OBS, jackorna är fuskpäls!)



OM jag nu skulle få för mig att börja buda på någon av dom, vilken skulle passa mig bäst? Jag är lite inne på den grå faktiskt... Vad tycker ni?


Sjuk-status: Halsen är lite sämre...


Just det! Gathania's första singel "Get it out" släpps idag! Wiiee! =D Köp den på iTunes!



Making the video!




Mini-releasen på Lino... heeeta brudar! ;)


Kommentarer
Postat av: hejhej

jag tkr den gråa va finast! :D

2009-01-26 @ 15:29:53
Postat av: Nathalie

Åh gud har gjort EXAKT samma som du idag. Varit hemma och suttit på tradera. Vet inte hur många ggr jag har kollat in dom där jackorna :P Den grå då speciellt. Men blir aldrig av att jag köper dom. Tror inte jag skulle trivas i dom ändå... Krya på dig <3 och tack för att du finns där om jag vill prata. Samma här vettu.

2009-01-26 @ 17:57:47
URL: http://nathalicious.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Celina
Årskull: Gissa! ;)
Bor: I min 37:a på Gärdet
Sysslar med: Egenföretagare och frilansar som dansare och koreograf. Undervisar i dans på bl.a. Lidingö och Balettakademien i Stockholm. Håller också lite på med musik i olika projektformer.
I min blogg: Här hittar du allt från dans, musikvideoinspelningar, träning och kost till kläder, mode och annat ytligt. ;) Det som händer mig och saker jag gillar/inte gillar hittar ni här helt enkelt.
Motto: "Fake it 'til you make it"

Våra vänner:
Celina Rydéns blogg
Naglar i Stockholm - CelinasNaglar
Ida Warg - Sveriges bästa träningsblogg
Musikstuio i Stockholm, mixning och mastering
Kalasfabriken - Coverband
Webbdesign, Googleoptimering i Stockholm
Avslappningsmusik och Meditationsmusik


RSS 2.0