Still alive...

Datum 2009-01-14 Klockslag 23:24:11
..barely... fan vad jag är slut rent psykiskt.. det är så sjukt mycket saker som har hänt senaste veckan, och idag kom dagen jag fruktat mest av dom alla.. Men jag lever och jag mår relativt bra. Nu gäller det bara att hålla tummarna.. Jag är otroligt tacksam för stödet jag har från min älskling som verkligen tagit hand om mig hela dagen. A true hero! ;)

Och nu är showerna på Dieselverkstaden avklarade också! Jag har inte ord för att beskriva hur otroligt stolt och rörd jag är över att ha dom absolut bästa, mest underbara, gulligaste, finaste och proffsigaste eleverna ever! I LOVE YOU ALL! =D Jag hade verkligen inte kunnat föreställa mig en bättre show! Tack tack tack för att ni gör mina koreografier mer än rättvisa, det betyder väldigt väldigt mycket för mig!

Ett litet smakprov på Minivibe och Feminine Vibe...



Och här är lite andra sneekpeaks från showen...




Vill ni se mer så finns det HÄR! =)

Ni betyder otroligt mycket för mig och jag kommer kämpa in i det sista för att ni ska ha så kul som ni bara kan
och må bra på dansen! =) Hoppas att få hjälpa och se er utvecklas under många terminer framöver!

PUSS på er! =)



Kommentarer
Postat av: Stina

Du är så jäävla duktig Celina! Kämpar på som en galning.

Vet inte vad som har hänt, men hoppas det blir bra iaf!! :)

Kram på dig

Stina

2009-01-15 @ 17:09:59
URL: http://barbastina.blogspot.com
Postat av: madde

yeee snygg Celina ;)

2009-01-16 @ 23:04:05
URL: http://[email protected]
Postat av: Sara

va ere för skillnadpå minivibe o feminine? :)

2009-01-17 @ 00:19:31
Postat av: Celina

Sara; Feminine Vibe är lite äldre och är på den "högsta" vibe-nivån. Minivibe är lite yngre och på nivån under. För att komma in måste man gå på audition. =) Och dom är mina små äääälsklingar allihopa! =D

2009-01-18 @ 23:24:14
URL: http://schlaijna.blogg.se/
Postat av: Lisa

Det har varit helt ***** sjukt kul att dansa i din streetgrupp Celina! Showen var toppen, speciellt Stjärshowen där vi fick dampa loss lite i Disturbia :P hehe

ses på audition ^_^

2009-01-19 @ 00:37:21
URL: http://lisaangel.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Celina
Årskull: Gissa! ;)
Bor: I min 37:a på Gärdet
Sysslar med: Egenföretagare och frilansar som dansare och koreograf. Undervisar i dans på bl.a. Lidingö och Balettakademien i Stockholm. Håller också lite på med musik i olika projektformer.
I min blogg: Här hittar du allt från dans, musikvideoinspelningar, träning och kost till kläder, mode och annat ytligt. ;) Det som händer mig och saker jag gillar/inte gillar hittar ni här helt enkelt.
Motto: "Fake it 'til you make it"

Våra vänner:
Celina Rydéns blogg
Naglar i Stockholm - CelinasNaglar
Ida Warg - Sveriges bästa träningsblogg
Musikstuio i Stockholm, mixning och mastering
Kalasfabriken - Coverband
Webbdesign, Googleoptimering i Stockholm
Avslappningsmusik och Meditationsmusik


RSS 2.0