Shit!!

Datum 2009-01-07 Klockslag 16:32:20
Vad är det som händer??!! Anne-Lie, som äger dansskolan där jag jobbar, ringde förut och berättade att det hade varit inbrott i våra danslokaler PLUS att det varit översvämning på Vasateatern där vi ska ha våra shower nu i helgen!! Repen börjar imorn och vi har ingen lokal!! Tror iofs att vi kanske hittat en lösning nu, men vad händer liksom??!!

Åkte ut till Torsvik till Anne-Lie som hade rep med sina elever där och möttes av poliser och diverse kaos.. men det här löser sig! Vi måste bara hitta på nåt smart..



Har haft det lite stressigt idag och nu måste jag stressa vidare. Har "prova-på-klass" på Ackis kl. sju och innan dess måste jag fixa med musik, planera uppvärmning och packa ihop kläder och smink till Gammisgalans efterfest. Ska dit med Elin och Ida and I wanna look fierce! ;)

Så här känner jag mig idag...


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Celina
Årskull: Gissa! ;)
Bor: I min 37:a på Gärdet
Sysslar med: Egenföretagare och frilansar som dansare och koreograf. Undervisar i dans på bl.a. Lidingö och Balettakademien i Stockholm. Håller också lite på med musik i olika projektformer.
I min blogg: Här hittar du allt från dans, musikvideoinspelningar, träning och kost till kläder, mode och annat ytligt. ;) Det som händer mig och saker jag gillar/inte gillar hittar ni här helt enkelt.
Motto: "Fake it 'til you make it"

Våra vänner:
Celina Rydéns blogg
Naglar i Stockholm - CelinasNaglar
Ida Warg - Sveriges bästa träningsblogg
Musikstuio i Stockholm, mixning och mastering
Kalasfabriken - Coverband
Webbdesign, Googleoptimering i Stockholm
Avslappningsmusik och Meditationsmusik


RSS 2.0