På bättringsvägen...

Datum 2009-01-29 Klockslag 21:32:45
Javisst är jag lite bättre idag faktiskt! Gick till och med till skolan! "Markerade" iofs bara Dan's klass (vilket innebär att markera första halvan och på slutet stå och flåsa minst lika mycket som de andra) och var med på nya koreografin med Therese.

Varför är det alltid så j*vla svårt att sitta ner och bara titta..?? Hur svårt kan det vara?? Men nej, även om man rikerar att bli sämre så står man där i slutändan och skuttar fram och tillbaka... suck... Men än så länge känns det coolt faktiskt... bävar lite för natten...

Idag åkte min älskling iväg på en kryssning, men inte vilken kryssning som helst utan "Jack rocks the boat". Det är alltså sista finalen i en rocktävling som inga mindre än Europe och H.E.A.T vunnit tidigare. Vinnande band i år får spela på Rockweekend 2009 och spela in en singel med min KARL i hans studio!! =D Hihihi! Önskar så sjukt mycket att jag hade varit där nu... Han sitter ju självklart också i juryn! =)

Här är en bild på min babe från båten.
Finast på jorden...



Nu är det förresten inte länge kvar till att våra pojkar ska uppträda i melodifestivalen. Dom ska vara med i första delfinalen så missa verkligen inte det!!! Vi andra har planerat in ett studiohäng att räkna med.. ;) Bästa hejarklacken i Väsby! =D




Just nu är dom ute på sin första riktigt Europa-turné. Galet coolt, men det känns ju lite konstigt tomt här hemma... Här står det lite mer om dom på den "officiella hemsidan" för Melodifestivalen 2009 om ni är nyfikna.. vilket ni borde vara för dom ÄGER!! =D




Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Celina
Årskull: Gissa! ;)
Bor: I min 37:a på Gärdet
Sysslar med: Egenföretagare och frilansar som dansare och koreograf. Undervisar i dans på bl.a. Lidingö och Balettakademien i Stockholm. Håller också lite på med musik i olika projektformer.
I min blogg: Här hittar du allt från dans, musikvideoinspelningar, träning och kost till kläder, mode och annat ytligt. ;) Det som händer mig och saker jag gillar/inte gillar hittar ni här helt enkelt.
Motto: "Fake it 'til you make it"

Våra vänner:
Celina Rydéns blogg
Naglar i Stockholm - CelinasNaglar
Ida Warg - Sveriges bästa träningsblogg
Musikstuio i Stockholm, mixning och mastering
Kalasfabriken - Coverband
Webbdesign, Googleoptimering i Stockholm
Avslappningsmusik och Meditationsmusik


RSS 2.0