Meeera shopping!

Datum 2009-01-27 Klockslag 23:55:54
Tjohooo! Jag fick min pälsmössa till slut!! =D Det var en kamp in på de sista minuterna, but 
I did it!



Är lite kluven till hela grejen "päls" bara... på ett sätt har jag sjukt dåligt samvete, men på ett annat är jag superglad att jag har hittat en otroligt fin mössa som värmer mina stackars öron som jag alltid får ont i så fort jag stoppar huvudet utanför dörren... blir samvetskvalet för jobbigt får jag väl sälja vidare den helt enkelt...




Sen har jag också megashoppat på asos.com. Dom har sååååå himla mycket fina saker!! Det blev en navyblå parka, en svart "militär-kavaj", svarta korta spetshandskar, två olika sorters armband (guld, svart och djurmönsrtat så klart!), en svart "blom-ring", ett guldigt flätat "hippie-hårband" och en aaascool turkos väska med fransar och nitar!! =D Me like!




Det blev också en annan väska som var på rea på Ellos. Känner mig laddad och redo inför våren! Däremot undrar jag vart alla mina danskläder tagit vägen! Hade en blå (asdyr) tröja från American Apparel som försvann i slutet av förra terminen, plus mina svarta mjukisshorts. Plus att jag glömde mina vita Reebok-skor på tegnér när vi var där och repade.. måste hämta dom... Plus att jag har en hel kasse med grejer hemma hos Ida! Jag har inget att ha på mig när jag dansar!! =(
 Kanske borde shoppat lite mer dansgrejer... hmm... ska ta en sväng i väsby c, där har dom faktiskt bra och billiga danssgrejor! Sen blir det nog en sväng till American Apparel för jag måste ha den tröjan!



Sjuk-status: Jag börjar bli hes... F*N!!!

Var i skolan idag och markerade på första lektionen.. vi skulle repa till ett av våra nummer - "Skräckis"  som ska visas upp i mars, så jag kände att det var viktigt att hoppa runt lite där... mådde självklart inte helt hundra efteråt... och ikväll hade jag mina första klasser för terminen; Street F och Street F/M. Galet söta och duktiga tjejer, men nu mår jag inte bra i halsen!! Fick dessutom ett mess från Dan i morse om jag hade möjlighet att vicka för hans tre klasser i Västerås ikväll... Hade jag inte varit sjuk och undervisat själv hade jag faktiskt tackat ja! Tror det hade varit kul! Men nu är ju läget som det är.. =(

Nä, jag måste verkligen sova nu.. och drömma om mina underbara inköp som gjorts under kvällen.. ;)

Tjoho!


Kommentarer
Postat av: Lindah

Dansen är jätterolig och jag älskar temat!

2009-01-28 @ 21:47:07
URL: http://lindsh.devote.se

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Celina
Årskull: Gissa! ;)
Bor: I min 37:a på Gärdet
Sysslar med: Egenföretagare och frilansar som dansare och koreograf. Undervisar i dans på bl.a. Lidingö och Balettakademien i Stockholm. Håller också lite på med musik i olika projektformer.
I min blogg: Här hittar du allt från dans, musikvideoinspelningar, träning och kost till kläder, mode och annat ytligt. ;) Det som händer mig och saker jag gillar/inte gillar hittar ni här helt enkelt.
Motto: "Fake it 'til you make it"

Våra vänner:
Celina Rydéns blogg
Naglar i Stockholm - CelinasNaglar
Ida Warg - Sveriges bästa träningsblogg
Musikstuio i Stockholm, mixning och mastering
Kalasfabriken - Coverband
Webbdesign, Googleoptimering i Stockholm
Avslappningsmusik och Meditationsmusik


RSS 2.0