Jobbiga dansminnen...

Datum 2009-01-21 Klockslag 23:32:13
Haha, hittade den här videon och jag mår så sjuuuukt dåligt när jag kollar på den...! Det här är från Mischa Gabriel's workshop som jag var på för typ två år sedan och i slutet av klassen plockar han ut typ Ambra och Jenny från Bounce, några från Floorfiller (som precis hade gått då) och mig (??!!) att dansa igen inför alla, för att han tyckte att vi var bäst typ...
Bara det att jag var helt j-vla slut i huvudet och fick total blackout med sjukt mycket folk som står bredvid och kollar snett på en, plus en kamera upptryckt i ansiktet.. jag körde början, glömde större delen och kom in på slutet igen.. folk skiter väl säkert i mig och det är nog ingen annan än jag som kommer ihåg det... men OM jag kommer ihåg det..! Försöker typ förtränga...

Fast det sjukaste var att jag inte brydde mig direkt efter, jag tror till och med att jag bara garvade åt det..! Det var dom som jag var där med som började psyka mig istället med kommentarer som "ååååh guuuuud neeeeej!!!!", "fan va trist!", "ååååååhh stackare, shit!!".... grattis Celina.. aja, här har ni en bit av koreografin.. 0.37 jag står längst bak med rött hår, svart munkjacka, vit t-shirt och mörkblå byxor... 0.10 står jag till vänster med mössa och halsduk.. don't ask me why! Inte så att det var kallt där inne direkt... ;)


Kommentarer
Postat av: N A T H A L I E

Ah men gud orka kolla snett... Det där är verkligen så typiskt svenskt. Men hur grymt är det inte att du inte brydde dig? Tänk om man kunde känna så jämt! Bara ge järnet för sin egen skull och skita i alla andra! Hoppas du mår bättre idag. Puss

2009-01-22 @ 08:06:53
URL: http://nathalicious.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Celina
Årskull: Gissa! ;)
Bor: I min 37:a på Gärdet
Sysslar med: Egenföretagare och frilansar som dansare och koreograf. Undervisar i dans på bl.a. Lidingö och Balettakademien i Stockholm. Håller också lite på med musik i olika projektformer.
I min blogg: Här hittar du allt från dans, musikvideoinspelningar, träning och kost till kläder, mode och annat ytligt. ;) Det som händer mig och saker jag gillar/inte gillar hittar ni här helt enkelt.
Motto: "Fake it 'til you make it"

Våra vänner:
Celina Rydéns blogg
Naglar i Stockholm - CelinasNaglar
Ida Warg - Sveriges bästa träningsblogg
Musikstuio i Stockholm, mixning och mastering
Kalasfabriken - Coverband
Webbdesign, Googleoptimering i Stockholm
Avslappningsmusik och Meditationsmusik


RSS 2.0