F*n för att vara sjuk!!

Datum 2009-01-28 Klockslag 13:30:55
Självklart varknar jag upp mitt i natten och känner hur hela j*vla halsen svullnat igen.. hade till och med svårt att andas ibland när jag låg på rygg... H*lvetes j*vla sk*t säger jag bara!! Vi har Val och Hanna idag och nu ligger jag säkert sjukt långt efter! Jag får PANIK!!! F*n f*n f*n!!

Fast mest panik får jag över att lärarna på skolan ska tro att jag bara är lat eller nåt... Jag vill vara där varenda sekund och lära mig allt jag bara någonsin kan ta in! Som Elliot i Scrubs skulle sagt; "DOUBLE FRICK!!"

En sak som är lite kul iaf är att jag fått CD-skivorna med alla bilder från showen! Det är över 4000 bilder bara så det tar ju ett tag att lägga över dom på datorn... ;)

Kommentarer
Postat av: Madde

Ja fy fan, jag tror jag också börjar bli sjuk :( ÄÄ du missar inte så mycket som du tror och lärarna tror inte att du är lat! De var några borta idag, så du är inte ensam! Pöss

2009-01-28 @ 14:37:01
URL: http://[email protected]
Postat av: madde

ja fast jag kan inte tänka mig att hon tänker det! Ska du till skolan imorgon, jag kanske bara ska sitta :(

2009-01-28 @ 15:24:48
URL: http://[email protected]

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Celina
Årskull: Gissa! ;)
Bor: I min 37:a på Gärdet
Sysslar med: Egenföretagare och frilansar som dansare och koreograf. Undervisar i dans på bl.a. Lidingö och Balettakademien i Stockholm. Håller också lite på med musik i olika projektformer.
I min blogg: Här hittar du allt från dans, musikvideoinspelningar, träning och kost till kläder, mode och annat ytligt. ;) Det som händer mig och saker jag gillar/inte gillar hittar ni här helt enkelt.
Motto: "Fake it 'til you make it"

Våra vänner:
Celina Rydéns blogg
Naglar i Stockholm - CelinasNaglar
Ida Warg - Sveriges bästa träningsblogg
Musikstuio i Stockholm, mixning och mastering
Kalasfabriken - Coverband
Webbdesign, Googleoptimering i Stockholm
Avslappningsmusik och Meditationsmusik


RSS 2.0