AAAAARRRGGHHH!!!

Datum 2009-01-18 Klockslag 23:21:09
Nu är jag så där upprörd att jag bara måste få skriva av mig!!

Det finns ju människor och så finns det människor... Saker som får mig fruktansvärt extremt j-vla pissförbannad är folk som utnyttjar ungdomars osäkerhet, är falska, spyr ur sig lögner i varannan mening och snor andras koreografier och hävdar att de är deras egna! Jag fattar inte att det kan existera sådana människor, men det gör det tro mig... ni skulle dock inte tro mig om jag berättade hela historen.. men jag är bättre än så... suck... förlåt, ni förstår säkert ingenting av mitt babblande nu men jag är bara så fruktansvärt arg så jag vet inte vart jag ska ta vägen! Blir så när jag ser att folk jag bryr mig om blir utnyttjade...



Anyway, screw that! Idag var det första audition-dagen och som tur är har jag min lilla trainee som hjälper mig med uppvärmning och sånt så att jag inte behöver ta ut mig alltför mycket nu den här veckan.. hade verkligen inte orkat med det själv...

Igår blev det myslördag med älsklingen, vlket jag verkligen längtat efter! Var som vanligt helt förfärligt hemskt att åka ifrån min Gose nu i morse men men.. sånt är livet.. Kan ju säga att vi båda pratar och drömmer ofta och länge om när vi så småningom kommer bo ihop.. *lyckosuck*.. ;)

Och imorn börjar vår andra vecka i skolan. För er som är intresserade så ska vi ha Therese och jazz på förmiddagen och Jeanette Bolding med modernt på eftermiddagen. Sen blir det ännu mer jobb (måste spurtåka hem) och så vidare till audition... kan ju inte säga att jag tänker på mogondagen med ro i sinnet direkt... Börjar liksom dagen kl. 10 med dans, sen är det fullt ös till kl. 10 på kvällen... Kommer ladda upp med Berocca, vatten, mat och vitaminer...

Nä, om man skulle ta och börja fixa i ordning sig.. ska ju faktiskt upp om några timmar... =/ Kommer drömma om audition, audition och lite mer audition....



(OBS! Inte mina dansare..! ;) )

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Celina
Årskull: Gissa! ;)
Bor: I min 37:a på Gärdet
Sysslar med: Egenföretagare och frilansar som dansare och koreograf. Undervisar i dans på bl.a. Lidingö och Balettakademien i Stockholm. Håller också lite på med musik i olika projektformer.
I min blogg: Här hittar du allt från dans, musikvideoinspelningar, träning och kost till kläder, mode och annat ytligt. ;) Det som händer mig och saker jag gillar/inte gillar hittar ni här helt enkelt.
Motto: "Fake it 'til you make it"

Våra vänner:
Celina Rydéns blogg
Naglar i Stockholm - CelinasNaglar
Ida Warg - Sveriges bästa träningsblogg
Musikstuio i Stockholm, mixning och mastering
Kalasfabriken - Coverband
Webbdesign, Googleoptimering i Stockholm
Avslappningsmusik och Meditationsmusik


RSS 2.0