Partest!

Datum 2009-02-03 Klockslag 23:52:53

Tjoho! Här kommer en liten lista som jag hittade på den här bloggen. Till alla er som är lite nyfikna på mig och min käre karl som jag nämner i typ vartannat inlägg - Enjoy! ;)




Vad heter ni?
Celina och Christian

Hur länge har ni varit tillsammans? Hm.. officiellt ett år och åtta månader typ.. ;)


Hur träffades ni?
Jag skulle spela in en låt i Christian studio... =)

Är ni förlovade? Nope..


Bor ni ihop? Nä, men snart!


Har ni barn? Nix.


Har båda körkort? Bara jaaaag! ;p


Isåfall, vem kör bäst? Om Christian skulle svara skulle han väl säga att det är han själv.. ;)


Kommer du ihåg er första kyss? Jepp.. det var väldigt mysigt..!


Vem sa "Jag älskar dig" först? Han.. och sen jag typ sekunden efter.


Vem är den mest romantiska? Båda vi är faktiskt väldigt romantiska och gillar att hitta på fina saker för varandra.


Vem är äldst? My man.


Vilka stjärntecken är ni? Kräfta båda två faktiskt..!


Vem fyller först på året? Christian.


Vem är längst? Christian (som tur är, skulle vara lite knasigt att ha en kille som är under 1.60 =/ )


Vem sjunger bäst? Haha.. eehh jag skulle nog säga att Christian har väldigt mycket mer teknik än vad jag har..!


Håller ni i handen på stan? Lätt! Kan man gå bredvid varandra utan att ta på varandra? ;)


Kände ni varann innan ni blev ihop? Tjaaa... kan man väl säga... man lär ju alltid känna varandra under tiden man är tillsammans, men visst pratade vi och lärde känna varnadra väldigt länge innan vi ens började dejta.

Blev du kär i första ögonkastet? Det var abslout något som klickade till för oss båda.. =) Hjärtat visste nog att det hittat hem.. ;)

Har ni någon speciell låt? Inte direkt... Snarare olika låtar för olika perioder i vårt förhållande.


Har ni varit utomlands tillammans? Jaaa Thailand!! =D Och Danmark.. ;)


Vilket är ert bästa minne? Vi har väldigt många bra minnen.. men Thailand var ju självklart otroligt speciellt.


Vad gör ni en vanlig vardagskväll? Myser, lagar mat, myser, kollar på TV, myser och myser lite till..! ;)


Ger ni alltid varandra en puss när ni ses? Det är klart! Det skulle vara galet svårt att hålla sig från att inte hoppa på varandra!


Bodde ni långt ifrån varandra när ni träffades första gången? Mjaaa... relativt.. från min dörr på Lidingö till
Christians dörr i Väsby tar det ca en timma kommunalt, eller tjugo minuter med bil.


Ringer eller SMS:ar ni mest? Vi både mysmessar och ringer varandra fler gånger under dagen.


Vilken är hans/hennes finaste kroppsdel? Allt! =D Men om jag måste välja så skulle jag töntigt nog säga hans
ögon.. men det är faktiskt så! ;) Eller hans rygg....

Brukar nån av er prata i sömnen? Njäe.. inte direkt.. om det är någon som gör det så är det nog jag.. men det är enstaka fall. ;)



Älskar dej Christian - min karl! Du är mitt allt!

Kommentarer
Postat av: Chris

och VEM är den här "christian" då om jag får fråga som du verkat träffa bakom min rygg ???!!! ;)



älskar dej me babe!

2009-02-04 @ 10:38:01

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Celina
Årskull: Gissa! ;)
Bor: I min 37:a på Gärdet
Sysslar med: Egenföretagare och frilansar som dansare och koreograf. Undervisar i dans på bl.a. Lidingö och Balettakademien i Stockholm. Håller också lite på med musik i olika projektformer.
I min blogg: Här hittar du allt från dans, musikvideoinspelningar, träning och kost till kläder, mode och annat ytligt. ;) Det som händer mig och saker jag gillar/inte gillar hittar ni här helt enkelt.
Motto: "Fake it 'til you make it"

Våra vänner:
Celina Rydéns blogg
Naglar i Stockholm - CelinasNaglar
Ida Warg - Sveriges bästa träningsblogg
Musikstuio i Stockholm, mixning och mastering
Kalasfabriken - Coverband
Webbdesign, Googleoptimering i Stockholm
Avslappningsmusik och Meditationsmusik


RSS 2.0