Sprattelfisk

Datum 2009-02-10 Klockslag 09:42:35
Kan väl inte direkt påstå att jag är i det piggaste laget.. inte att jag är på det bästa humöret heller.. Sov som en sprattlande fisk i natt, dvs inte särskilt rofullt.. ETT problem med att jag jobbar HELA dagarna och sent på kvällarna är att jag aldrig får tid att i vaket tillstånd bearbeta det som hänt under dagen. Det resulterar i att jag koreograferar grejer i sömnen som jag sedan får panik över att jag inte kommer ihåg (därav sprattlandet). Jag vaknar också en miljard gånger i panik av att jag måste kolla klockan, mobilen, gå på toa, sätta mig upp och stirra av ingen anledning alls egentligen.. JAG ÄR TRÖTT!! Och nu sitter jag på tunnelbanan på väg till skolan och ännu en marathondag som slutar någon gång efter kl. nio ikväll.. Jag måste nog börja fundera på hur jag ska lösa det här, för jag vet inte hur länge till jag kommer orka hålla den här racer-farten.. Fördelen är iaf att jag gör saker som är roliga..! Och på torsdag börjar jag på Ackis! =)

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Inte så kul för dig å va en sprattelfisk kanske men fan så kul för mig å läsa! Hahaha... Take care och vila så mkt du kan och hinner. Puss på dig vännen

2009-02-11 @ 18:50:08
URL: http://nathalicious.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Celina
Årskull: Gissa! ;)
Bor: I min 37:a på Gärdet
Sysslar med: Egenföretagare och frilansar som dansare och koreograf. Undervisar i dans på bl.a. Lidingö och Balettakademien i Stockholm. Håller också lite på med musik i olika projektformer.
I min blogg: Här hittar du allt från dans, musikvideoinspelningar, träning och kost till kläder, mode och annat ytligt. ;) Det som händer mig och saker jag gillar/inte gillar hittar ni här helt enkelt.
Motto: "Fake it 'til you make it"

Våra vänner:
Celina Rydéns blogg
Naglar i Stockholm - CelinasNaglar
Ida Warg - Sveriges bästa träningsblogg
Musikstuio i Stockholm, mixning och mastering
Kalasfabriken - Coverband
Webbdesign, Googleoptimering i Stockholm
Avslappningsmusik och Meditationsmusik


RSS 2.0