Palsternacka

Datum 2009-02-17 Klockslag 16:51:51
Tänkte försöka skriva lite om vad som hänt idag, men det har liksom inte hänt så mycket idag... yet...

Vi har haft vår sista improklass med Åsa, vilket jag är synd för jag gillar verkligen dom lektionerna! Efter det hade vi balett och mitt knä knäpper och krånglar sig som vanligt.. är så sjukt j-vla trött på hela grejen.. varför kan det inte bara sluta vara så förbaskat irriternande! Måste ta och boka in en ny tid hos sjukgymnasten..

När jag kom hem hade snälla mamma tagit sig tid och letat upp mina gamla gymnastikdräkter, så nu har jag helt plötsligt en himla massa kläder till baletten! =D

Nu när jag kom hem har jag suttit och korrat klart en låt till ikväll, plus att jag har lagt fram den där extremt roliga och bra idéen (som jag pratade om förut gällande Minivibe) till Anne-Lie och hon sa att dom kanske kunde köpa in grejerna till skolan så slipper jag lägga ut en massa pengar! Wiiiee!! Hoppas hoppas...

Om ca två timmar är det dags för undervisning i Torsvik med streetarna. Satsar på att göra klart låten.. i alla fall med ena gruppen...

Men nu ska jag nog faktiskt ta och passa på att tupplura lite... ladda upp batterierna så att säga! Vore skönt att känna sig pigg någon gång i livet...


Tjingeling så lä.....

ZZZZZZZZzzzzzzzzzzzzzzz.............


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Celina
Årskull: Gissa! ;)
Bor: I min 37:a på Gärdet
Sysslar med: Egenföretagare och frilansar som dansare och koreograf. Undervisar i dans på bl.a. Lidingö och Balettakademien i Stockholm. Håller också lite på med musik i olika projektformer.
I min blogg: Här hittar du allt från dans, musikvideoinspelningar, träning och kost till kläder, mode och annat ytligt. ;) Det som händer mig och saker jag gillar/inte gillar hittar ni här helt enkelt.
Motto: "Fake it 'til you make it"

Våra vänner:
Celina Rydéns blogg
Naglar i Stockholm - CelinasNaglar
Ida Warg - Sveriges bästa träningsblogg
Musikstuio i Stockholm, mixning och mastering
Kalasfabriken - Coverband
Webbdesign, Googleoptimering i Stockholm
Avslappningsmusik och Meditationsmusik


RSS 2.0