Pälsmössa!

Datum 2009-02-02 Klockslag 17:06:22
Woohooo!! När jag kom hem från skolan idag låg det ett litet brunt paket i trappan - "MIN MÖSSA!!!" tänkte jag på en gång och sprang fram.. kruxet var bara att det var ett vääääldigt litet paket... min andra tanke var då "DOUBLE FRICK, jag har blivit lurad!!" eftersom jag hade sett framemot att få en ganska så stor mössa... men när jag väl slitit upp paketet och fluffat upp den väldigt ihoppackade mössan så var den HELT PERFEKT!! Den är som gjuten för mitt huvud och den är bara såååå fiiiiin! Det har örongflärpar som man antingen kan ha uppe eller nere, vilket är ännu mer perfekt för mig efter som jag hör dåligt med mössa, men får öronkramp in till hjärnan när det blåset på öronen. Nu kan jag ju liksom välja! =D



Haha, fett nöjd... ;p

Men innan jag kom hem från skolan tog jag mig faktiskt en liten detour förbi Ackis. AIjda - den fina hade nämligen kommit ihåg att ta med sig mina grejer som jag lämnade hos henne för typ hundra år sedan! Yey! =D Sen höll hon mig lite sällskap när jag åt en snabbislunch. Ida, vi måste försöka träffas mer!! Me miss u! =(

Efter det började jag tänkte lite på en av mina favorittröjor som är totalt försvunnen... tror jag berättade lite om den förut, men den är iaf mörkblå och köpt på Amercian Apparel... (hade en likadan lila i kassen från Ida).. sorgen av saknaden blev alldeles för stor och jag blev därför tvungen att ta en liten sväng om förbi den affären också... ;) Nu känner jag mig lite mer hel igen, med tanke på att jag typ inte använde några andra tröjor än dom i slutet av förra terminen.



Lite om helgen då... ja det blev som planerat - fullspäckat med MYS! Lördagen har jag redan berättat lite om, men sen på kvällen blev det då supergod hemlagad middag och filmchill. Vi började faktiskt kolla på Oscarsnominerade (eller vinnande, kommer inte ihåg) Revolutionary Road som vi tokdissade efter halva och drog istället igång fyra-fem avsnitt av "Färjan". Haha, hur kul som helst!! =

På söndagen blev det field trip till Kista Centrum och en inblick i "Benjamin Button's otroliga liv". Damn, den filmen var bra!! Förstår ju att den fått 13 st Oscarsnomineringar (för övrigt fler än Titanic). Kan absolut rekommendera den! Ett tips till alla som är i ett förhållande är att se filmen med sin respektive.. Jag fick iaf galna cravings att hålla om min älskling "några" gånger... ;)



Skulle nog säga att det här är en lite "måste se - film".. helst på bio då..!


Kommentarer
Postat av: MiNi

Aw, vad glad jag blir, haha! ^^

2009-02-03 @ 00:36:19
URL: http://stiiina.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Celina
Årskull: Gissa! ;)
Bor: I min 37:a på Gärdet
Sysslar med: Egenföretagare och frilansar som dansare och koreograf. Undervisar i dans på bl.a. Lidingö och Balettakademien i Stockholm. Håller också lite på med musik i olika projektformer.
I min blogg: Här hittar du allt från dans, musikvideoinspelningar, träning och kost till kläder, mode och annat ytligt. ;) Det som händer mig och saker jag gillar/inte gillar hittar ni här helt enkelt.
Motto: "Fake it 'til you make it"

Våra vänner:
Celina Rydéns blogg
Naglar i Stockholm - CelinasNaglar
Ida Warg - Sveriges bästa träningsblogg
Musikstuio i Stockholm, mixning och mastering
Kalasfabriken - Coverband
Webbdesign, Googleoptimering i Stockholm
Avslappningsmusik och Meditationsmusik


RSS 2.0