Nova

Datum 2009-02-05 Klockslag 00:01:47
Nu måste jag verkligen gå och lägga mig med tanke på att jag knappt har en sekund över att ta det lugnt annars, så det får bli ett snabbis-inlägg! =)

Idag hade vi Val Suarez och vikarie för Hanna (balett). Känner att det börjar hända saker på baletten nu! Grymt kul! =D Men det är svårt att inte utvecklas när man har typ världens bästa balettlärare! ;)

Efter det var det bara att rusa hem (plus att koreografera på tunnebanan) och förbereda sig mentalt inför årets första Nova-kväll. Jobbade med nya tjejen Frida plus att det var Girls-night-only, dvs bara tjejer. Hur soft som helst! Fick ordentligt med välkomnande av girliesarna (verkligen toksöta tjejer) och sen hängde vi och snackade typ hela kvällen. En mycket lyckad och mysig Nova-afton! =)



Uppdukat med te-mys..! =)

Imorn är det skola som vanligt och efter det måste jag slänga mig på tunnelbanan hem för att jobba hela kvällen igen... Som tur är har jag mys att se framemot på kvällen, för min karl kommer nämligen hit imorn! Wiiee! =D

Natti natt!



Kommentarer
Postat av: www.fillewo.blogspot.com

Såklart du ska ha ett stort välkommande av oss vi hade ju inte träffats på länge. :)

Hoppas du fortsätter jobba på Nova ett tag för det blir så mycket roligare då! :)

2009-02-21 @ 16:15:55
URL: http://spesiell.devote.se

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Celina
Årskull: Gissa! ;)
Bor: I min 37:a på Gärdet
Sysslar med: Egenföretagare och frilansar som dansare och koreograf. Undervisar i dans på bl.a. Lidingö och Balettakademien i Stockholm. Håller också lite på med musik i olika projektformer.
I min blogg: Här hittar du allt från dans, musikvideoinspelningar, träning och kost till kläder, mode och annat ytligt. ;) Det som händer mig och saker jag gillar/inte gillar hittar ni här helt enkelt.
Motto: "Fake it 'til you make it"

Våra vänner:
Celina Rydéns blogg
Naglar i Stockholm - CelinasNaglar
Ida Warg - Sveriges bästa träningsblogg
Musikstuio i Stockholm, mixning och mastering
Kalasfabriken - Coverband
Webbdesign, Googleoptimering i Stockholm
Avslappningsmusik och Meditationsmusik


RSS 2.0