Neverending story

Datum 2009-02-26 Klockslag 00:31:02
....... dvs mitt städande.... suck... hinner inte med allt ikväll, men jag har iaf gjort det viktigaste. Det dumma är bara att jag helst hade satt mg och skrivit ihop min stipendie-motivering OCH koreograferat... men det får blir imorn..! Eller i övermorgon.. eller någon senare gång... bara jag är klar i tid så! ;)

Imorn blir det dans igen.. ja, jag vet att jag har lov men det ska ju repas självklart inför showen den 17 mars på Maxim. (*hint hint* för er som vill se mig live på scen.. ;) ). Kl. 10-15 är det rep som gäller och sen blir det mysfika med min Aijda och efter det får jag förhoppningsvis träffa Elin också om hon inte drar till London.

Kläderna får jag dema någon annan gång, men jag köpte iaf en vit lite oversize t-shirt med Heidi Klum på från Salt, ett par trasade jeans och en blå/lila oversize t-shirt från BikBok. Supernäääjs! =)





Nu ska jag sova.....
Jag saknar min boo.....




Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad e det för stipendie? Är det från kuhlers?

2009-02-26 @ 13:04:56
Postat av: Nathalie

Åh den t-shirten är grym! Har kollat in den länge men inte hunnit köpa den än. Snart så! Haha du å ja schlaijna ^^

2009-03-16 @ 19:32:48
URL: http://nathalicious.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Celina
Årskull: Gissa! ;)
Bor: I min 37:a på Gärdet
Sysslar med: Egenföretagare och frilansar som dansare och koreograf. Undervisar i dans på bl.a. Lidingö och Balettakademien i Stockholm. Håller också lite på med musik i olika projektformer.
I min blogg: Här hittar du allt från dans, musikvideoinspelningar, träning och kost till kläder, mode och annat ytligt. ;) Det som händer mig och saker jag gillar/inte gillar hittar ni här helt enkelt.
Motto: "Fake it 'til you make it"

Våra vänner:
Celina Rydéns blogg
Naglar i Stockholm - CelinasNaglar
Ida Warg - Sveriges bästa träningsblogg
Musikstuio i Stockholm, mixning och mastering
Kalasfabriken - Coverband
Webbdesign, Googleoptimering i Stockholm
Avslappningsmusik och Meditationsmusik


RSS 2.0