Myshelg med babe

Datum 2009-02-01 Klockslag 12:38:22
Mys mys och mys är det som står på schemat den här helgen. Igår var vi nere och åt frukost/lunch i väsby centrum och sen på kvällen blev det klassisk Celina-Christian kväll.

Idag har vi än så länge bara hunnit vakna, dra på oss mogonrockarna och ätit frukost.. Nu ska vi helt enkelt bara ta dagen som den kommer... =)

Halsen känns faktiskt lite bättre nu.. ska hälla i mig lite esberitox nu under dagen så håller jag mig förhoppningsvis frisk till imorn.

Just det, plockade åt mig lite danskläder när vi var i centrum igår och jag hittade en svart tröja med luva - exakt en sån som jag tänkt mig att mina minivibare skulle ha på showen! Den var dessutom på rea! (49kr!) Måste kolla upp om den går att få tag på någon annanstans... problemet är ju att jag i så fall skulle behöva typ 13 st i small eller xsmall... Klart en utmaning!

Coolast vore ju om man kunde fixa fram ett sett tröjor till både mini- och femininevibe och trycka gruppnamnet på ryggen i rosa glitter!! =D Men det krävs lite extra cash då... men det skadar ju aldrig att kolla runt! ;)

Trevlig söndag på er!

Kommentarer
Postat av: Nicole

gu va coolt att ha gruppnamnet på ryggen :D Vill ha Villa ha Vill ha Vill ha!!!! :D:DD:

2009-02-01 @ 17:10:18
Postat av: MiNi

åh, det skulle vara sjuuukt coolt! :D

2009-02-01 @ 19:44:19
URL: http://stiiina.blogg.se/
Postat av: Malin

Jaoo det vore grymt coolt :P jag lägger självklart en extra slant på det <3

2009-02-02 @ 19:02:13

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Celina
Årskull: Gissa! ;)
Bor: I min 37:a på Gärdet
Sysslar med: Egenföretagare och frilansar som dansare och koreograf. Undervisar i dans på bl.a. Lidingö och Balettakademien i Stockholm. Håller också lite på med musik i olika projektformer.
I min blogg: Här hittar du allt från dans, musikvideoinspelningar, träning och kost till kläder, mode och annat ytligt. ;) Det som händer mig och saker jag gillar/inte gillar hittar ni här helt enkelt.
Motto: "Fake it 'til you make it"

Våra vänner:
Celina Rydéns blogg
Naglar i Stockholm - CelinasNaglar
Ida Warg - Sveriges bästa träningsblogg
Musikstuio i Stockholm, mixning och mastering
Kalasfabriken - Coverband
Webbdesign, Googleoptimering i Stockholm
Avslappningsmusik och Meditationsmusik


RSS 2.0