Leverans från Asos!

Datum 2009-02-10 Klockslag 15:49:33
Yeeey!! Fick mina grejor från Asos idag! =D

Jag är jättejättetrött... ungefär så där som man känner sig på en fredag innan det är helg.. problemet är bara att det precis varit helg och att jag har flera extremdagar framför mig...

Ett exempel på hur min dag kan se ut:
  • Upp 07.30
  • Gå hemifrån 08.10
  • Kühlers mellan 10-13.30
  • Spurta hem (koreografera på tåget) och ha nagelkund 15.45 (precis så att man iaf hinner slänga i sig någon form av lunch)
  • Åka i ilfart till Torsvik och undervisa två klasser mellan 18.30-21.15
  • Är hemma någon gång efter 21.30 för att duscha och äta midag, då är man klar till strax innan midnatt och då är det bara att slänga lampan för att helst få 7,5 h sömn...
Så här ser i snitt mina dagar ut just nu... som senast slutar jag 22 på kvällen och jag har i snitt sammanlagt mellan 5-6 h dans varje dag... Idag har jag klarat av skolan, ätit lunch och ska börja plocka ihop grejer för att ha kund och två timmar undervisning... borde egentligen korrat lite till ikväll, men det har verkligen inte funnits typ en minut över på över en vecka...

Folk har också börjat kommentera att jag ser så liten och "tanig" ut på sistone... vilket är lite halvknasigt med tanke på att jag vägt samma sak i flera månader (vilket är halleluja för mig! brukar annars pendla som en jäkla jojo). Men jag misstänker att jag ser en aning sliten ut...

Skulle vara skönt att utnyttja att vi faktiskt har en utomhusjacuzzi hemma... får bli på lovet helt enkelt...






Nä.. om man skulle börja jobba lite kanske för omväxlingens skull....


Kommentarer
Postat av: Johan

I know the feeling, men bara bit ihop och le för snart kommer en liten ledig stund så att du får energi till att fortsätta en månad till... så fungerar det för mig iaf.:D

Och jag måste så komma och ta klass för dig någon torsdag på ackis!

2009-02-12 @ 08:16:27
URL: http://johannicklasforsberg.blogg.se/
Postat av: Emilie

Låter jätteroligt =)



Jag dansar för Sophie Blomqvist, Mathias Singh, Daniel Dahlman (ska börja idag), Robert Wägar, Maria Söderlund, Andreas Barison Sanchez och Adena Asovic.



Kram!

2009-02-13 @ 10:51:37
URL: http://emiliees.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Celina
Årskull: Gissa! ;)
Bor: I min 37:a på Gärdet
Sysslar med: Egenföretagare och frilansar som dansare och koreograf. Undervisar i dans på bl.a. Lidingö och Balettakademien i Stockholm. Håller också lite på med musik i olika projektformer.
I min blogg: Här hittar du allt från dans, musikvideoinspelningar, träning och kost till kläder, mode och annat ytligt. ;) Det som händer mig och saker jag gillar/inte gillar hittar ni här helt enkelt.
Motto: "Fake it 'til you make it"

Våra vänner:
Celina Rydéns blogg
Naglar i Stockholm - CelinasNaglar
Ida Warg - Sveriges bästa träningsblogg
Musikstuio i Stockholm, mixning och mastering
Kalasfabriken - Coverband
Webbdesign, Googleoptimering i Stockholm
Avslappningsmusik och Meditationsmusik


RSS 2.0