Hi, my name is Celina and I'm a Shopaholic!

Datum 2009-02-23 Klockslag 17:44:09
Jag har verkligen perioder av köpmani... ibland kan det gå flera månader utan att jag köper en enda sak till mig själv och sen helt plötsligt exploderar det och jag får blackout.. när jag vaknar upp står jag där belamrad av kassar fullproppade med kläder.. men vet ni vad, I DON'T GIVE A F*CK!! Ibland förtjänar man att skämma bort sig själv helt enkelt. And I don't feel sorry.. it's human nature.. som en viss Madonna skulle sagt... ;)

Idag bar det alltså av till Väsby Centrum för att ev hitta nåt kul att ha på sig till imorn när vi ska till stan och fira Aarons 23-årsdag. Det blev lite mer än så... men guuuud så fina saker!! Och nästan allt har jag dessutom gått runt och letat efter i flera veckor..!

  1. En grå 80-tals kavaj (jag vet att min mamma har, men det kan ju vara skönt att ha en egen också... vill ju helst inte förstöra hennes..)
  2. Ett par leggings som ser ut som stentvättade 80-tals jeans.
  3. Ett långt guldhalsband med ett stort guldhjärta.
  4. En vit lite halft "oversize" t-shirt/top
  5. En kort ljus jeansjacka! Wiee!
  6. En svart gööörmysig storstickad kofta.
  7. En glittrig väst.


Så här ser jag ut ibland när jag ska ner till Väsby C och shoppa loossss..! ;)

Kommentarer
Postat av: W A R G

Haha, fy faaan jag vill också!!! Kan du ge mig lite jobb så jag också kan handla :D PUSS på rumpisen!

2009-02-24 @ 18:26:35
URL: http://aijdawolfie.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Oh darling I miss u too! Hur har det gått på Ackis hittills? :)

2009-02-25 @ 00:02:35
URL: http://nathalicious.blogg.se/
Postat av: sophie

heeej celina!! måste bara få veta var du hittade jeansjackan, har letat i typ hela sthlm efter en. kraaamis

2009-02-25 @ 11:04:15
Postat av: Celina

Svar Sophie; Jeansjackan hittade jag på Gina Tricot i Upplands Väsby Centrum. Fanns en hel del mindre storlekar kvar när jag var där, så om du orkar ta dig ändå ut dit så är det bara att norpa åt dig en! =)

Annars såg jag en på "Salt" på Drottningg. idag och en lite dyrare på BikBok med kort ärm. Skitsnygg! =)

Lycka till! Kram kram

2009-02-25 @ 18:45:08
URL: http://schlaijna.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Celina
Årskull: Gissa! ;)
Bor: I min 37:a på Gärdet
Sysslar med: Egenföretagare och frilansar som dansare och koreograf. Undervisar i dans på bl.a. Lidingö och Balettakademien i Stockholm. Håller också lite på med musik i olika projektformer.
I min blogg: Här hittar du allt från dans, musikvideoinspelningar, träning och kost till kläder, mode och annat ytligt. ;) Det som händer mig och saker jag gillar/inte gillar hittar ni här helt enkelt.
Motto: "Fake it 'til you make it"

Våra vänner:
Celina Rydéns blogg
Naglar i Stockholm - CelinasNaglar
Ida Warg - Sveriges bästa träningsblogg
Musikstuio i Stockholm, mixning och mastering
Kalasfabriken - Coverband
Webbdesign, Googleoptimering i Stockholm
Avslappningsmusik och Meditationsmusik


RSS 2.0