Fånge på Ropsten

Datum 2009-02-06 Klockslag 19:39:29
Ååååhh vad SL är seeeegt!! Bara för att jag vill till min babe så fort som det bara går så är det ju självklart massiva förseningar! Dom tycker iaf att jag ska stå här och vänta en en halv evighet på tåget.. Jag vill mysa NUUUUU!! Sen är jag lite smått irriterad på att jag självklart också fick ont i mitt andra knä idag.. bara för att jag belastar det fel, vilket i sin tur beror på att jag har ont i det andra knät.. herregud säger jag bara.. Give me a break! Men en lite rolig sak hände faktiskt precis nu på perrongen: en tjej (30+) kom fram och frågade var jag hade köpt min nya väska, för hon tyckte att den var så himla fin! =D Nä nu kommer tåget.. Tudeluu!

Kommentarer
Postat av: P e r n i l l a

Fin blogg. Jag är tillbaka :) Ha en bra dag!

2009-02-06 @ 19:45:30
URL: http://pernillabremer.blogg.se/
Postat av: jennie

wow vilket hår du har tjejen!

2009-02-06 @ 19:53:52
URL: http://jennieholgersson.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Celina
Årskull: Gissa! ;)
Bor: I min 37:a på Gärdet
Sysslar med: Egenföretagare och frilansar som dansare och koreograf. Undervisar i dans på bl.a. Lidingö och Balettakademien i Stockholm. Håller också lite på med musik i olika projektformer.
I min blogg: Här hittar du allt från dans, musikvideoinspelningar, träning och kost till kläder, mode och annat ytligt. ;) Det som händer mig och saker jag gillar/inte gillar hittar ni här helt enkelt.
Motto: "Fake it 'til you make it"

Våra vänner:
Celina Rydéns blogg
Naglar i Stockholm - CelinasNaglar
Ida Warg - Sveriges bästa träningsblogg
Musikstuio i Stockholm, mixning och mastering
Kalasfabriken - Coverband
Webbdesign, Googleoptimering i Stockholm
Avslappningsmusik och Meditationsmusik


RSS 2.0