Bitterfi**or borde inte få existera

Datum 2009-02-26 Klockslag 17:29:49
Alltså, då menar jag bitterfi**or som sitter på så j-vla mycket makt att dom inte kan låta bli att trycka ner alla andra runt omkring sig. Visst har man rätt att vara bitter, men att ge sig på andra är så fruktansvärt j-vla lågt! Hade sjukt svårt att ta mig igenom repet idag.. Fick gå ut flera gånger bara för att samla mig.. Men det är också då man upptäcker (som så många andra gånger) vilka otroligt underbara vänner man har runt omkring sig.. Sen efter klassen blev det spurtfika med älsklingen Ida, och hon om någon vet vad jag pratar om. Kändes MYCKET bättre efteråt.. och nu sitter jag här på espresso house och väntar in Elin. Vi ska planera lite roliga grejor vilket är väldigt bra, för då får jag tankarna på lite annat.. Hoppas att ni andra har en bättre dag än vad jag haft iaf...

Kommentarer
Postat av: MALIN

superfindesign! :)

2009-02-26 @ 17:38:56
URL: http://esmerelda.blogg.se/
Postat av: W A R G

Fattar att du är arg gumman men låt det inte trycka ner dig! Du är grym och gamlingen vet inte vad hon talar om :D Det är bara bitterhet! LOVE <3 Wolfie

2009-02-26 @ 22:43:35
URL: http://aijdawolfie.blogg.se/
Postat av: M

Var Stark min vän...

2009-02-26 @ 23:11:33

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Celina
Årskull: Gissa! ;)
Bor: I min 37:a på Gärdet
Sysslar med: Egenföretagare och frilansar som dansare och koreograf. Undervisar i dans på bl.a. Lidingö och Balettakademien i Stockholm. Håller också lite på med musik i olika projektformer.
I min blogg: Här hittar du allt från dans, musikvideoinspelningar, träning och kost till kläder, mode och annat ytligt. ;) Det som händer mig och saker jag gillar/inte gillar hittar ni här helt enkelt.
Motto: "Fake it 'til you make it"

Våra vänner:
Celina Rydéns blogg
Naglar i Stockholm - CelinasNaglar
Ida Warg - Sveriges bästa träningsblogg
Musikstuio i Stockholm, mixning och mastering
Kalasfabriken - Coverband
Webbdesign, Googleoptimering i Stockholm
Avslappningsmusik och Meditationsmusik


RSS 2.0