Moulin Rouge och shopping

Datum 2009-12-16 Klockslag 18:56:32
Jag älskar den här dagen! =D

Den började med rep på Danscompagniet inför Moulin Rouge-giget som är på fredag på Berns. Idag var första gången jag fick träffa de andra sex personerna som ska vara med och alla verkar jättetrevliga!

Repet var inplanerat från 10-18, med redan kl. 15 var vi klara med dangens planering, så vi började småfixa lite med den tredje dansen och vips så hade vi kört igenom den också! Kl.16 var vi helt klara och imorn ska vi köra med kjolarna och skorna.

 

Efter det tog jag en sväng förbi PUB och lyckades ÄNTLIGEN hitta mitt färgbalsam från Revlon!! Köpte också röd hårfärg som jag tänkte färga mitt löshår med. Ska ju vara tipptoppfin på fredag! =)

 

 

Efter det gick jag vidare till Dansce&Gym Shop för att hämta ut min "Staff"-tröja från Balettakademien. Den blev superfin! Vidare blev det sen till "Zoe" på Drottninggatan för att inhandla ett par nya vinterskor, med tanke på att dom jag andväder nu köpte jag på gymnasiet i ettan eller tvåan. Där kan man snacka bra kvalité! Är ju faktiskt 7-8 år sendan för tusan! Det blev dom här fina från "Shepherd" and I loooooove them! Vet att halva världen har dom men det skiter jag i, dom är myyyyys för fötterna!

 

Ovanpå det så blev Christian klar tidigare i studion så vi får en hel myskväll med varandra! =D Den här dagen är BÄST!!

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Celina
Årskull: Gissa! ;)
Bor: I min 37:a på Gärdet
Sysslar med: Egenföretagare och frilansar som dansare och koreograf. Undervisar i dans på bl.a. Lidingö och Balettakademien i Stockholm. Håller också lite på med musik i olika projektformer.
I min blogg: Här hittar du allt från dans, musikvideoinspelningar, träning och kost till kläder, mode och annat ytligt. ;) Det som händer mig och saker jag gillar/inte gillar hittar ni här helt enkelt.
Motto: "Fake it 'til you make it"

Våra vänner:
Celina Rydéns blogg
Naglar i Stockholm - CelinasNaglar
Ida Warg - Sveriges bästa träningsblogg
Musikstuio i Stockholm, mixning och mastering
Kalasfabriken - Coverband
Webbdesign, Googleoptimering i Stockholm
Avslappningsmusik och Meditationsmusik


RSS 2.0