Mange Schmidt - Musikvideoinspelning - Update

Datum 2009-12-15 Klockslag 22:25:33
Jag. Är. Så. TRÖTT!!!!!!

  • 4,5 timmars sömn.
  • Upp kl. 05.00.
  • Framme vid studion 06.30.
  • Sminkning (och inte vilken sminkning som helst)
  • Tagning efter tagning efter tagning efter tagning....
  • Dans dans dans dans dans dans...
  • Ont i fötterna...
  • Ont i ryggen...

Men fasen vad kul vi har haft! =D

Vad jag inte visste var att en av mina mini-idoler faktiskt skulle vara med i videon, och som vi dessutom skulle dansa bakom - Josefine Bornebusch. Jag och Christian ÄLSKAR "Playa del sol" så jag blev väldigt glad när jag såg att det var hon som skulle vara med och dansa med oss i videon. Roligaste under hela dagen var när vi dansare var så där lagom övertrötta och allt roligt förstärks med typ en miljard - då ska självklart Josefine köra sitt solo framför kameran och vi skrattade så vi höll på att dö! Otroligt rolig och glädjepridande person
!
Ni kommer fatta när ni ser videon sen... ;)

Dom första scenerna gjorde vi med henne och vi var utklädda till "hallonflickor". Detta innebär;

  • Röda strumpbyxor
  • Röd balettdräkt med jätteurringad rygg
  • Svarta karaktärsskor
  • Ett diadem med ett jättestort hallon på
  • RÖD kroppsmålning i HELA ansiktet, på bröstet, ryggen och händerna
Josepine slapp kroppsmålningen och hade istället en supercool kjol gjord av röda balonger så att det såg ut som ett hallon! =D

Efter det gjorde vi lite scener med Mange och till sist en "battle-scen" med bland annat Mogge från Idol/Tre kronor.

Hahahahahaha...!!!!

Det var inte lätt att se sig själv i spegeln kan jag lova! ;)

Men ballt kommer det nog bli!


Fler bilder kommer. Tyvärr visade det sig att batterierna hade tagit slut i min kamera så jag har planerat att sno ihop lite bilder från alla andra som fotade. ;)

Nu måste jag repa lite inför Moulin Rouge-repet imorn, sen måste jag SOVA!

Gonatt! =)

Kommentarer
Postat av: Jacob W

Tja Celiiiiina!



Men hallå liksom josefine b är väl inte med i PLaya del sol???



Hon är min idol med typ=) love her

2009-12-15 @ 22:47:00
Postat av: ida

haha va söta ni var! kommer bli grymt tror jag :)

kramar ida

2009-12-16 @ 10:53:40

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Celina
Årskull: Gissa! ;)
Bor: I min 37:a på Gärdet
Sysslar med: Egenföretagare och frilansar som dansare och koreograf. Undervisar i dans på bl.a. Lidingö och Balettakademien i Stockholm. Håller också lite på med musik i olika projektformer.
I min blogg: Här hittar du allt från dans, musikvideoinspelningar, träning och kost till kläder, mode och annat ytligt. ;) Det som händer mig och saker jag gillar/inte gillar hittar ni här helt enkelt.
Motto: "Fake it 'til you make it"

Våra vänner:
Celina Rydéns blogg
Naglar i Stockholm - CelinasNaglar
Ida Warg - Sveriges bästa träningsblogg
Musikstuio i Stockholm, mixning och mastering
Kalasfabriken - Coverband
Webbdesign, Googleoptimering i Stockholm
Avslappningsmusik och Meditationsmusik


RSS 2.0