Bilder från Cafét och Gathania-giget

Datum 2009-12-26 Klockslag 18:34:36

Ja, det fnns liksom inte så mycket att berätta. Stressade hem efter det försenade tåget, hann slänga mig innanför dörren, äta, packa, sminka mig och sen dra igen - allt på en halvtimma. Sjävla giget gick super och vi gick på efter söta Daniela med dansarna Bianca och Gabbe som fyllde 22 år! Grattis, grattis! =)

Elin är busig hon... ;)

 

Elin och jag posar för fullt...

 

Bianca, Daniela och Gabbe

 

Jag och Elin har tråkigt... ;)

 

Gathanias heta rygg! (något mer brun än min fisbleka)

 

Och jag och Elin fortsätter att flumma... ;)

 

Enda bilden jag hittat från själva uppträdandet.. och den var ju... fin...

 

EFTERLYSER FLER BILDER FRÅN GIGET!!

 


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Celina
Årskull: Gissa! ;)
Bor: I min 37:a på Gärdet
Sysslar med: Egenföretagare och frilansar som dansare och koreograf. Undervisar i dans på bl.a. Lidingö och Balettakademien i Stockholm. Håller också lite på med musik i olika projektformer.
I min blogg: Här hittar du allt från dans, musikvideoinspelningar, träning och kost till kläder, mode och annat ytligt. ;) Det som händer mig och saker jag gillar/inte gillar hittar ni här helt enkelt.
Motto: "Fake it 'til you make it"

Våra vänner:
Celina Rydéns blogg
Naglar i Stockholm - CelinasNaglar
Ida Warg - Sveriges bästa träningsblogg
Musikstuio i Stockholm, mixning och mastering
Kalasfabriken - Coverband
Webbdesign, Googleoptimering i Stockholm
Avslappningsmusik och Meditationsmusik


RSS 2.0