På't bara!

Datum 2009-08-27 Klockslag 23:27:48
Hej hopp!

Ledsen för lite halvtaskig uppdatering, men jag har kört på som en galning med diverse grejor! Blev klar med audition-kursen idag, som för övrigt har gått väldigt smidigt och bra. Har fixat med lite naglar under veckan också. Här är ett exempel...



Man ser inte det så bra, men det är nr 31 (röd-svart) och på topparna en orange-glittrig nailart 31:a som jag har dragit ut så att det ser ut som "flames". Väldigt ballt blev det iaf. ;)

Idag har jag och Ida S repat inför helgen med Idol-Sephide. Kommer nog bli bra det där! Och imorn ska jag på fotografering med grymma fotografen Andreas Harnemo! Wiiee!! Kommer bli så otroligt kul! Vi kommer köra "Tim Burton-tema". LOVE IT!!

Idag fick jag också ett nytt musikvideoprojekt som ska koreograferas. Galet kul! Kommer få lite mer info imorn, men jag fick iaf låten mailad idag och det är typ house/trance. Cool låt!

Hittade förresten lite grönan-bilder som jag glömt lägga upp, så här kommer dom!

(Avslutningsmiddag på Krejsy's med mig, Tobbe, Erik, Junior och Gurra)





Y-U-M-M-I!!


Här är lite bilder från Lady Gaga-konserten...



We love VIP!



Överlyckliga Elin och jag



Mat och dryck smakar alltid bäst när det är gratis! ;)



Gaaalet mycket folk!! (publikrekord sen 1978? med Bob Marley)




Vår Gud....


Och nu ska jag börja planera och fixa inför fotograferingen imorn...

Strike a pose!



Kommentarer
Postat av: Linnéa

SV: japp jag har haft en skön kväll! men du får ha en skön fredag! :D

2009-08-28 @ 07:15:15
URL: http://typlinnea.blogg.se/
Postat av: Alx

Sv:Jaa men exakt vi går i samma klass, Men vilket sammanträffande att du också hänger på BA en del.. :) Feminine Vibe? street åt det mer femenina håller eller är det ca som commercial?

2009-08-28 @ 07:21:10
URL: http://thealxshow.blogg.se/
Postat av: linda

sv: Japp det gjor jag. hip hop. Fundera på att ta lektioner. men inte just nu. Mycket med skolan.

2009-08-28 @ 15:21:01
URL: http://cilque.blogg.se/
Postat av: Madeleine

sv. Tack! Jag har letat efter låten jätte länge :)

Japp jag dansar Commercia i västerås :)

2009-08-28 @ 19:50:27
URL: http://juustdaance.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Celina
Årskull: Gissa! ;)
Bor: I min 37:a på Gärdet
Sysslar med: Egenföretagare och frilansar som dansare och koreograf. Undervisar i dans på bl.a. Lidingö och Balettakademien i Stockholm. Håller också lite på med musik i olika projektformer.
I min blogg: Här hittar du allt från dans, musikvideoinspelningar, träning och kost till kläder, mode och annat ytligt. ;) Det som händer mig och saker jag gillar/inte gillar hittar ni här helt enkelt.
Motto: "Fake it 'til you make it"

Våra vänner:
Celina Rydéns blogg
Naglar i Stockholm - CelinasNaglar
Ida Warg - Sveriges bästa träningsblogg
Musikstuio i Stockholm, mixning och mastering
Kalasfabriken - Coverband
Webbdesign, Googleoptimering i Stockholm
Avslappningsmusik och Meditationsmusik


RSS 2.0