Dashni - en riktig kvinnokämpe

Datum 2009-08-30 Klockslag 13:23:40
Jag beundrar verkligen denna tjej som orkar stå ut med all skit hon får ta. Bara för att jag skrivit om henne i min blogg så är det nu någon snubbe som inte skrivit alltför trevliga kommentarer om henne (och mig?) i mitt inlägg "Dashni kämpar för alla kvinnor" (ni kan ju kolla själva).

Bara för att hon är snygg, sjunger bra och är med i coola musikvideor, så måste vissa människor slänga ur sig saker om att hon är en hora, slampa, bla bla blaaa. Visst har man olika åsikter om artister och deras musik och det är självklart helt okej. Jag kan lyssna på folks argument (om dom nu måste häva ur sig det) varför dom inte gillar t.ex. Dashni, men gör det då på ett moget sätt. Annars skiter jag blanka f-n i vad som sägs eller inte.

Dashni står för en värld som förändras till det bättre, och hon borde få allt stöd som finns. Hon är en otroligt söt och sprallig tjej och det gör inte automatiskt att hon borde bli kallad för hora. Kom med ett bra argument så kanske jag lyssnar.

Bara för det tänker jag visa er lite exempel på hur galet snygg hon är!




Peace out!

Kommentarer
Postat av: BREEZY

sv: jag klickade igenom listan på blogg.se med "senaste kommentarer" och då kom jag dit :)

2009-08-30 @ 13:42:02
URL: http://breezy.se
Postat av: Anonym

söt blogg, allt bra (: ?

2009-08-30 @ 14:37:47
URL: http://kittymjaooou.blogg.se/
Postat av: Anonym

bara bra tack :)

ska du hitta på nått skoj idag då? :)

2009-08-30 @ 14:53:15
URL: http://kittymjaooou.blogg.se/
Postat av: ida

what!?? vilket psyko! hon är en galet bra/snygg o duktig tjej en riktigt kämpe!

2009-08-30 @ 15:52:48
URL: http://idadancer.blogg.se/
Postat av: Sara

Jag har ju ingen rätt att dömma henne, men jag har några kompisar som är kurder och dom säger att dom hatar Dashni och när jag frågar varför så säger dom att "det bara är så, alla hatar henne."

2009-08-30 @ 16:12:36
Postat av: Anonym

Svar:Bloggpausen är över ( ett tag iallafall = och jag ska börja blogga igen :)

2009-08-31 @ 10:09:12
URL: http://esks.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Celina
Årskull: Gissa! ;)
Bor: I min 37:a på Gärdet
Sysslar med: Egenföretagare och frilansar som dansare och koreograf. Undervisar i dans på bl.a. Lidingö och Balettakademien i Stockholm. Håller också lite på med musik i olika projektformer.
I min blogg: Här hittar du allt från dans, musikvideoinspelningar, träning och kost till kläder, mode och annat ytligt. ;) Det som händer mig och saker jag gillar/inte gillar hittar ni här helt enkelt.
Motto: "Fake it 'til you make it"

Våra vänner:
Celina Rydéns blogg
Naglar i Stockholm - CelinasNaglar
Ida Warg - Sveriges bästa träningsblogg
Musikstuio i Stockholm, mixning och mastering
Kalasfabriken - Coverband
Webbdesign, Googleoptimering i Stockholm
Avslappningsmusik och Meditationsmusik


RSS 2.0