The day after...

Datum 2009-04-09 Klockslag 16:16:21
Är ganska så slut i kroppen och i huvudet nu måste jag ju säga.. inte lika slut som jag trodde faktiskt, men ändå så att det känns. Går fortfarande runt och ler när jag tänker på igår. =)

Fick också världens finaste sms idag från Isabel (som var med igår). Känns verkligen så obeskrivligt kul när man kan få någon att känna samma glädje som jag gör när jag jobbar med sånt här!

Dagens schema ser ut på följande sätt:

  • Jobb
  • Äta (hann inte äta frukost innan jag åkte)
  • Rensa ut bland kläder, vika ihop och bestämma vad som ska säljas/läggas undan
  • Städa
  • Packa ihop saker från Asos och Nelly och skicka efter annan storlek
  • Lägg upp bilder från igår
  • Åka till Väsby och ta hand om min stackars överarbetade älskling

Fick mina andra beställningar från Asos och Nelly igår då som sagt. Kjolen och gladiatorsandalerna från Nelly var tokfina så dom behåller jag! Däremot var klänningen en storlek för liten så jag får helt enkelt skicka efter en storlek större.. är dock lite osäker på hur den kommer sitta eftersom XS satt perfekt från midjan och neråt, men var typ skrattretande liten uppe vid bysten (jag och mina enorma tuttar liksom.. ;) ), så det får bli en S, men då är risken att nedre delen är för stor... jaja, det är värt att testa iaf för den var också galet fin! ;)

Direkt efter fick jag Asos-paketet och där satt den svarta mini-kjolen jättebra så den stannar kvar här, däremot var skorna waaay too små! Blir så galen på att storlekar betyder olika i olika länder. Alltå inte bara att EUR 36 = UK 3 o.s.v. men att en 36:a i Storb. är egentligen är typ en 35:a här i Sverige..! Åååååååhhh!!! Suck säger jag bara! Skorna var också töntigt galet snygga så det får helt enkelt bli en större storlek i dom också!

Nu över till rensning och städning! Wiiee!! ;)

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Celina
Årskull: Gissa! ;)
Bor: I min 37:a på Gärdet
Sysslar med: Egenföretagare och frilansar som dansare och koreograf. Undervisar i dans på bl.a. Lidingö och Balettakademien i Stockholm. Håller också lite på med musik i olika projektformer.
I min blogg: Här hittar du allt från dans, musikvideoinspelningar, träning och kost till kläder, mode och annat ytligt. ;) Det som händer mig och saker jag gillar/inte gillar hittar ni här helt enkelt.
Motto: "Fake it 'til you make it"

Våra vänner:
Celina Rydéns blogg
Naglar i Stockholm - CelinasNaglar
Ida Warg - Sveriges bästa träningsblogg
Musikstuio i Stockholm, mixning och mastering
Kalasfabriken - Coverband
Webbdesign, Googleoptimering i Stockholm
Avslappningsmusik och Meditationsmusik


RSS 2.0