Pokerface

Datum 2009-04-24 Klockslag 23:22:40
Nuuu är jag klar till imorn! Tjoho!

Var bara tvungen att lägga upp det här klippet så att ni får se... är så stolt att jag håller på att spricka för att de till slut satte det... ;) På showen kommer det en ganska så ordentlig twist på det hela som gör att dansen verkligen kommer att sticka ut från mängden, men det får ni se någon annan gång... ;) Det här är alltså Minivibe som kör "Pokerface". Änjöööyy...



Sen är det faktiskt så att jag är GRYMT stolt över ALLA mina elever som sliter som små hästar för att showen på Vasan ska bli så bra som möjligt! All cred till er, ni ÄGER!! =D

(och en liten extra gulstjärna som står hemma och övar på danserna till giget imorn ;) )


Nu tänkte jag börja knåpa nästa inlägg där jag ska berätta lite om "the mystery box"... ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

shiit dina elever är så braa!! kommer de vara nån audition till mini/ultim. vibe i vår /sommar? altså kan vem som helst söka till dem grupperna eller måste man ha dansat nåra gånger i din F grupper tidigare för att söka ? ajaja vore kul med ett svar:))

ha en bra dag!

ps: kommer och tittar på dina vibe elver på tjejmässan idag;)

2009-04-25 @ 09:50:46
Postat av: Celina

Haj Anonym! =) Vi kommer hålla audition i slutet av den här terminen och i början av nästa. Vem som helst kan söka, men det är ju en fördel självklart om man gått och dansat ett tag innan. Jag tittar främst på musikalitet och att man ligger ungefär på samma nivå som dom andra tjejerna är på när det gäller att ta in koreografi.

Hoppas att du gillade showen på tjemässan! =)

/Celina

2009-04-27 @ 23:34:37
URL: http://schlaijna.blogg.se/
Postat av: josefine

haah glömde att skriva namn:)) ok, då vet jag , jag har dansat ganska länge dårra men de verkar kul att söka in , dem var as bra

ha en bra kväll!

2009-04-28 @ 22:01:18

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Celina
Årskull: Gissa! ;)
Bor: I min 37:a på Gärdet
Sysslar med: Egenföretagare och frilansar som dansare och koreograf. Undervisar i dans på bl.a. Lidingö och Balettakademien i Stockholm. Håller också lite på med musik i olika projektformer.
I min blogg: Här hittar du allt från dans, musikvideoinspelningar, träning och kost till kläder, mode och annat ytligt. ;) Det som händer mig och saker jag gillar/inte gillar hittar ni här helt enkelt.
Motto: "Fake it 'til you make it"

Våra vänner:
Celina Rydéns blogg
Naglar i Stockholm - CelinasNaglar
Ida Warg - Sveriges bästa träningsblogg
Musikstuio i Stockholm, mixning och mastering
Kalasfabriken - Coverband
Webbdesign, Googleoptimering i Stockholm
Avslappningsmusik och Meditationsmusik


RSS 2.0