Picknick i solen

Datum 2009-04-12 Klockslag 22:42:50
Ny dag - nytt theme.. ;)



Nu börjar man ju nästan bli lite paranoid! När kommer det fina vädret gå över i typisk svensk vår/sommar liksom? Jag, Anna och Boogie bestämde oss iaf för att ta tillfället i akt och åka ut till Hustegaholm för en liten fikapicknik. Och så här så det ut då....



Boogie vill gärna veta vad vi plockat med oss för godsaker... Vattenskålen kom iaf med! =)



Om man ändå ska dricka nåt sötsliskigt så kan man ju passa på att ta nåt som är med lite nyttiga vitaminer också!
Men vad hände med mitt hår? =/



Varm sol och vattenutsikt... kan det bli bättre?



Ligga på rygg och titta upp mot en klarblå himmel var ju inte helt fel det heller...
Men Boogie blev nog mest glad när vi packade ihop och fortsatte vår promenix. ;)



Jo men visst ligger det kvar snö i Ekholmsnäsbacken..! Skidor någon?



Känns nästan som är man är ute på landet och knatar.. mysigt är det iaf!



En väldigt lyckad myspicknick måste jag säga!



Efter det här hoppade vi in i bilen, släppte av Boogie hemma hos mig och åkte sen vidare för att fixa till Annas naglar lite. När vi var klara där skjutsade jag hem henne och åkte sen vidare till Monica för att bli lite ryggknådad. Det behövdes kan jag ju säga! Men det var miljoner gånger bättre än förra gången. Då låg jag nästan bara där och skrek av smärta..! Nu kunde hon faktiskt ta i lite, så mitt smörjande med varm/kall-salvan och värmekudden har ju gjort sitt!

Imorn ska jag och Ida Smedberg träffas och spela in en dansvideo som ska skickas till en audition. Egentligen skulle vi åkt till Göteborg imorn och gjort auditionen där, men det fanns inga biljetter kvar så det fick bli så här istället. Sen måste vi börja korra på lärardansen också..

Sen på tisdag har jag äntligen fått en tid till vanlig röntgen och magnet-röntgen så att jag äntligen kan få lite svar om mitt knä! Gjorde MR för en himla massa år sedan och det jag kommer ihop är att det bankar och dunkar och har sig en massa... Har för mig att jag fick en par hörlurar där dom iaf sa att det var radio.. hörde absolut ingenting, men ibland är det väl kanske tanken som räknas.. ;)

Blä, jag saknar babe jättemycket... det suger verkligen att vi inte bor ihop.. men snart så! Eller va f-n, älskling - KOM HIT NU!!

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Celina
Årskull: Gissa! ;)
Bor: I min 37:a på Gärdet
Sysslar med: Egenföretagare och frilansar som dansare och koreograf. Undervisar i dans på bl.a. Lidingö och Balettakademien i Stockholm. Håller också lite på med musik i olika projektformer.
I min blogg: Här hittar du allt från dans, musikvideoinspelningar, träning och kost till kläder, mode och annat ytligt. ;) Det som händer mig och saker jag gillar/inte gillar hittar ni här helt enkelt.
Motto: "Fake it 'til you make it"

Våra vänner:
Celina Rydéns blogg
Naglar i Stockholm - CelinasNaglar
Ida Warg - Sveriges bästa träningsblogg
Musikstuio i Stockholm, mixning och mastering
Kalasfabriken - Coverband
Webbdesign, Googleoptimering i Stockholm
Avslappningsmusik och Meditationsmusik


RSS 2.0