Bilder från Rockweekend i Väsby med H.E.A.T och Tension Grace del2

Datum 2009-04-19 Klockslag 21:37:56
Först var jag och Christian och kollade på Tension Grace som var först ut på kvällen, sen blev det en sväng tillbaka till Mike och så tillbaka igen för spelningen med H.E.A.T.


Tension Grace

H.E.A.T x 3 plus Tension...

Efter det blev det häng i grabbarnas loge, dvs bärs, Jack Daniels och en massa partajjj! ;)


Jovisst sitter Mike och träningscyklar och spelar tv-spel samtidigt..!


Kenny får massage och ser lite halvdö ut... ;) And then; looove in the air!


Självklart är jag artisten på det här giget..! Eller.. vaddå, var det inte mig det handlade om liksom..??


And the beat goes on...


Sitter i en trappa och väntar in Lurtch, Kenny och Sara och passar på att värma mig
med en jacka som tydligen tillhör någon "KENY"... ;)

Sen blev det ju självklart efterfest i studion!


Lurtch a.k.a. Crash gillar att stoppa chips mellan tårna på mig...


Dagen-efter-pizzan från Drop-in.



Lite trist bara att jag tog en himla massa outfit-bilder innan jag drog hemifrån, men när jag sen kollade mobilfan så hade ju självklart alla försvunnit. =( Men det blev iaf mina svarta trasiga jeans från Bikbok, mitt svarta långa linne från Topshop och den vita T-shirten över från gina. Till det, 80-kavajen från gina, skorna från Asos, hatten och en himla massa smycken från Asos och Chicy. Me likie very much! =)

Hade för övrigt en helt galet rolig kväll!! Var superkul att hela H.E.A.T-gänget var samlat och man inser verkligen hur mycket man saknat att boysen (och deras små wife-isar ;) ) hängandes i studion... blir ju inte så mycket sånt nu längre eftersom det verkligen hänt grejer för dom på senaste tiden..!

På morgonen fick jag och babe sällskap av Lurtch, Kenny och Sara som slaggat över plus Bult som svängde förbi och det blev bakis-häng med pizza, Cola och en massa myyys! =)



Nu ikväll ska jag förbereda mig för en audition imorn... See ya läjtaa! =)



Kommentarer
Postat av: Nathalie

Åh spännande! Vad för audition? Lycka till! :) Ringer dig nån dag, pusss

2009-04-19 @ 22:01:52
URL: http://nathalicious.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Tack :)

Ah just! Lycka till and have fun! Godnatt ;-¤

2009-04-19 @ 22:06:27
URL: http://nathalicious.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Celina
Årskull: Gissa! ;)
Bor: I min 37:a på Gärdet
Sysslar med: Egenföretagare och frilansar som dansare och koreograf. Undervisar i dans på bl.a. Lidingö och Balettakademien i Stockholm. Håller också lite på med musik i olika projektformer.
I min blogg: Här hittar du allt från dans, musikvideoinspelningar, träning och kost till kläder, mode och annat ytligt. ;) Det som händer mig och saker jag gillar/inte gillar hittar ni här helt enkelt.
Motto: "Fake it 'til you make it"

Våra vänner:
Celina Rydéns blogg
Naglar i Stockholm - CelinasNaglar
Ida Warg - Sveriges bästa träningsblogg
Musikstuio i Stockholm, mixning och mastering
Kalasfabriken - Coverband
Webbdesign, Googleoptimering i Stockholm
Avslappningsmusik och Meditationsmusik


RSS 2.0