Stalker..!

Datum 2008-09-26 Klockslag 22:45:14
Alltså, jag blir så j-vla trött på folk ibland! Och särskilt kåta idiot-killar som inte fattar när dom blir rådissade och sen på nåt j-vla sätt lyckas göra det jobbigt för MIG, när det enda jag gjort är att försöka få månniskan och berätta hur i h-lvete han fick mitt nummer! Och sen efter ett tag förstå vem stalkern är och inse att det är en gammal arbetsgivare som jag hade för typ 1,5 år sen! VA??!!

VARFÖR fattar inte killar när dom ska lägga av??

"Hej, vill du ta en drink ikväll?"


"Är upptagen. Hoppas att du får en trevlig kväll"
.

Okej, "upptagen" kan ju uppfattas som att jag har annat för mig, men att jag typ i nästa mess skriver att "min pojkvän bla bla..." inte går in i skallen är ju bara ett j-vla skämt! Varför inte bara ta det som en normal människa och typ "Okej, ja men kan ju alltid försöka. Ha en trevlig kväll." NEJ, man ska självklart börja provocera mig..! Blir så trött... är så sjukt glad att jag inte är singel och att jag hittat min Karl med stort K!

Men så här är det ju ute på krogen också (när man väl släpar sig ut dit, vilket är ytterst sällan nu för tiden). Killar fattar vekligen inte när dom ska lägga ner och inse att tjejen faktiskt inte är intresserad och faktiskt inte kommer ge sig bara för att han flåser henne i örat!

Varför måste killar som blir dissade börja bete sig som j-vla 5-åringar?? "Drar jag henne i håret så fattar hon säkert att jag är intresserad!"

Sorry för spy-inlägget, men jag är en smula upprörd just nu... tänker dock inte låta idioten ta mer av min energi, så nu släpper jag det. POFF!



Idag kändes det verkligen att det var fredag! Har gått runt i några veckor nu med min mysiga förkylning som ligger och puttrar under ytan och bara väntar på ett weak moment att få tränga sig fram. I won't give in!

Först hade vi balett med Hanna. Vi var väldigt få idag på klasser så det var kul att få lite extra tips och hjälp! Sen hade vi jazz med Therese och jag trodde seiöst att jag skulle svimma typ hela klassen! Min dåliga sömn i förrgår kväll hann ikapp mig ändå.. trodde jag var superwomen ett tag där men icke..

(Jag, Isabel och Linnéa.. mitt desperata försöka att hålla mig uppe på benen...)


När jag kom hem lyckades jag somna i tjugo minuter innan jag skulle iväg och undervisa.. Kände mig ännu sämre när jag vaknade och efter första klassen trodde jag knappt att jag skulle orka stå nåt alls på den andra..! Som tur är, är mina elever (alla faktiskt) extremt duktiga och väldigt självgående så det gick ändå bra på båda klasserna!

Och nu ikväll har jag mest bara legat i sängen, ätit supergod middag och välförtjänt godis och glott på TV. Känns helt otroligt skönt att somna när jag blir trött, inte behöva ställa klockan imorn och vaknar när jag är pigg och utvilad. Mmmmm! =)




ÅÅÅÅÅÅÅÅÅHHHHHH, KAN IDIOTFAN INTE BARA SLUTA SMS-TRARCKASSERA MIG??????!!!!!! HAN HAR F-N SKICKAT 9 SMS TILL MIG SEN JAG BÖRJADE SKRIVA HÄR!!!





Kommentarer
Postat av: Madde padde

hihi fan vad jobbigt!!!!

2008-09-26 @ 22:52:45
URL: http://dealeine.blogg.se/
Postat av: Nat

Men va fan är det för idiot?!?!?! Blir så jävla trött..!



För att få dig på lite gladare tankar... Guu vad duktig du är! <3

2008-09-27 @ 01:08:45
URL: http://nathalicious.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Celina
Årskull: Gissa! ;)
Bor: I min 37:a på Gärdet
Sysslar med: Egenföretagare och frilansar som dansare och koreograf. Undervisar i dans på bl.a. Lidingö och Balettakademien i Stockholm. Håller också lite på med musik i olika projektformer.
I min blogg: Här hittar du allt från dans, musikvideoinspelningar, träning och kost till kläder, mode och annat ytligt. ;) Det som händer mig och saker jag gillar/inte gillar hittar ni här helt enkelt.
Motto: "Fake it 'til you make it"

Våra vänner:
Celina Rydéns blogg
Naglar i Stockholm - CelinasNaglar
Ida Warg - Sveriges bästa träningsblogg
Musikstuio i Stockholm, mixning och mastering
Kalasfabriken - Coverband
Webbdesign, Googleoptimering i Stockholm
Avslappningsmusik och Meditationsmusik


RSS 2.0