Söndag schmöndag...

Datum 2008-09-14 Klockslag 23:03:31
Hå hååå ja jaaa... idag har varit lite segisdag för mig.. men jag får väl skylla mig själv.. Fast jag måste ändå säga att jag höll mig på en väldigt bra nivå igår! Plus att min älskade älskling tvingade i mig vätskeersättning innan vi gick och la oss, vilket förmodligen gjorde att jag mådde tiotusen gånger bättre i morse än vad jag annars skulle gjort.

Och det var helt sjuuukt vad lägenheten var städad och fixad innan alla kom! Enligt Christian har den typ inte varit så städad och fin sen han flyttade in ex antal år sedan! Vid sju började folk droppa in och sen bröt helvetet lös! ;) Hehe, nej då.. det är det som är så skönt när man har fest med bara folk som man känner. Det blir ju så mysigt såååååå! ;)





Bild 1: Jag har gjort fint med välkomstdrinkar! =)
Bild 2: *Stolt*
Bild 3: Kithi är antingen hatisk eller försöker se sexig ut... hoppas på det senare...
Bild 4: Jag fösöker i alla fall se het ut..! ;)
Bild 5: Så här mysigt såg vardagsrummet ut (det är för övrigt Aarons och Saras presenter som ligger på bordet)
Bild 6: En "Schlaijna" som jag nu döpt den till! *Recept kommer senare.. håll utkik!
Bild 7: Det mysiga vardagsrummet igen med barnkalas duk på bordet! ;)
Bild 8: Det fanns så mycket mat och gott att en del blev satt i köksfönstret!
Bild 9: Maaaaaaat...!!
Bild 10: Meeeeera maaaaat!! Mumsmumsmums! =)


Men en sak är ju nästan lite pinsam att berätta.. jag var trött och redo (rent mentalt allså) att hoppa i säng runt tio på kvällen! Jag var så sjukt j-vla trött!! Men jag lyckades hålla mig vaken till någon gång efter tre i alla fall. HA! Så lätt tänker jag inte förvandlas till pensionär! ;)

I morse när vi vaknade så var det ju tyvärr inte lika fint i lägenheten som tidigare dagen innan.. men men.. är det fest så är det! Blev lite förvånad över att ingen stannat kvar och sovit över (bortsett från Aaron då, men han bor ju där). Tycker i alla fall att det blev en väldigt trevlig kväll, och jag är överlycklig att jag inte var mer bakis idag än vad jag varit, all thanks to Kithi!

Sen ikväll har jag haft mina två streetklasser i Torsvik. Mycket mycket trevligt! Känns jättekul den här terminen för jag tycker verkligen supermycket om alla mina grupper som jag har nu! Alla är så engagerade och ambitiösa.. grymt kul! =D

Men nu blir det sova! Borde försöka hoppa i säng tidigare än vanligt, annars kommer jag nog helt död i skolan imorn (vilket jag förmodligen kommer vara i vilket fall som helst ändå). Har för mig att det skulle komma några danskar och dansa med oss imorn.. intressant... särskilt med tanke på att vi ska ha Cherie och freestyle, som jag är så fruktansvärt grym på!!*ironi, ironi*


Natti natt!


Kommentarer
Postat av: I D A

Självklart swarowski till en äkta discotjej :D Asså det vet jag inte vad det är för låt! Var den svår då? Var det mer jazz eller mer street? NATTI NATTI på dig gumms! PUSS

2008-09-14 @ 23:18:44
URL: http://aijdawolfie.blogg.se/
Postat av: Petra

Vilket fint kort med alla vinglasen. Och precis så där är det att vara värdinna tycker jag, man blir supertrött jättetidigt för att man varit igång och grejat hela dagen. Det bästa är att förbereda i mer än en dag. Men vem har sådan diciplin?

2008-09-15 @ 00:14:24
URL: http://www.metrobloggen.se/petra
Postat av: NAVAS

Ja, preeecis! Jag HATAR dom också, usch!

Haha yees jag försöker skynda mig ;)

Hur går det för dig då? Trivs du på daglinljen? :)

Kramis S

2008-09-15 @ 20:31:25
URL: http://sofianavas.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Shit vilken helg du har haft! :D Ja guu vilken bra idé! En lyxdag för oss hårt slitande dansare ;) Tyvärr har inte veckan börjat bra... Men men, inget att göra åt. Puss och godnatt!



2008-09-15 @ 22:38:05
URL: http://nathafuckinglie.blogg.se/
Postat av: I D A

Okej då fattar jag precis vad det är för stil :) Haha, jamen visst sörru mina naglar växer som ogräs :D Får ta och fixa dem snart så ska jag göra världens bästa reklam för dem :D nattinatti på dig gumman! PUSSSSS, idus

2008-09-16 @ 00:16:22
URL: http://aijdawolfie.blogg.se/
Postat av: I D A

Hihi TRUST ME, I´ll do ;D Syns imorgon söting!

LOVE, din idus

2008-09-16 @ 21:16:37
URL: http://aijdawolfie.blogg.se/
Postat av: N A T

Tack underbaring!!! Kul å se dig en snabbis idag men det RÄCKER INTE!



Ja usch dumma svackor, gillar dom inte! Men ja, klart det löser sig. Lite smågig tror jag definitivt kommer hjälpa mitt i all äcklig grahamteknik ;p



Kramar!

2008-09-17 @ 19:40:17
URL: http://nathalicious.blogg.se/
Postat av: I D A

Jamen verkligen! Det ska jag göra i fortsättningen för det där var inget trevligt att se!



JAAAA vi måste ha fler myskvällar! Har ju saknat min Schlaijnaa ;D Vi får planera in något trevligt, kanske gå till Centralbadet någon dag?

PUSSSSSSS

2008-09-19 @ 07:55:08
URL: http://aijdawolfie.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Celina
Årskull: Gissa! ;)
Bor: I min 37:a på Gärdet
Sysslar med: Egenföretagare och frilansar som dansare och koreograf. Undervisar i dans på bl.a. Lidingö och Balettakademien i Stockholm. Håller också lite på med musik i olika projektformer.
I min blogg: Här hittar du allt från dans, musikvideoinspelningar, träning och kost till kläder, mode och annat ytligt. ;) Det som händer mig och saker jag gillar/inte gillar hittar ni här helt enkelt.
Motto: "Fake it 'til you make it"

Våra vänner:
Celina Rydéns blogg
Naglar i Stockholm - CelinasNaglar
Ida Warg - Sveriges bästa träningsblogg
Musikstuio i Stockholm, mixning och mastering
Kalasfabriken - Coverband
Webbdesign, Googleoptimering i Stockholm
Avslappningsmusik och Meditationsmusik


RSS 2.0