Ny vecka...

Datum 2008-09-22 Klockslag 21:18:12
Jaha.. och så har man påbörjat en ny vecka igen då.. Idag skulle vi haft street med Cherie, men hon var sjuk så vi hade Caroline Ahlf istället. Guuuuuuud så kul det var!! Hon sa till och med efter klassen att hon aldrig sett sin koreografi blvit så bra dansad förut! Yey!! =D

Här är dansen vi körde, men det är inte vi på filmen (vi körde bara den "snabba delen från 0.42 typ)




Efter det hade vi jazz.. no comments.. längtar till jazzen på onsdag med Therese! Då ska vi filma "Firestarter".

När skolan var slut skyndade jag mig hem och började ringa runt till folk.. försöker ju fixa lite jobb och sånt.. slutade med att jag pratat med två olika ställen som verkar väldigt lovande som jag också skickade över CV till. Så nu är det bara att hålla tummarna! =)

18.30 idag var det dags för klass med Specialen i Torsvik och nu sitter jag här, helt j-vla slutkörd, grusig i ögonen och skriver fel på vartannat ord.. tänkte nog försöka gå och lägga mig relativt tidigt idag.. med betoning på försöka...

Pratade med Tobbe för någon dag sen också! Frågade lite om gig och sånt nu framöver.. tyvärr blir det varken Globen eller Julgalan i år, men däremot något ännu större! Keep your eyes open säger jag bara! Det kommer bli svårt att missa mig! ;)


(haha, svettig och äcklig efter showen.. Tobbe och jag alltså... ;) )


Imorn blir det skola som vanligt, och efter det lite nageljobb... Måste bara säga igen att ååååååh vad jag tycker om min klass! Det känns så tryggt på nåt sätt och det är ingen där som dömer en, utan vi stöttar varandra liksom.. fint det där.. ;)


(Madde, Carro, Linnea, Filippa, Linn och Sheena)


Nä, om man skulle ta och försöka röra sig mot sängen då...

Kommentarer
Postat av: Nat

Åh spännande! Vad kan det va? :D



Såg att du och Ida snackat om centralbadet :) Har ni bokat in ngt än?



Ja det var en sån dag. Iaf start på dagen...

2008-09-22 @ 22:18:24
URL: http://nathalicious.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Celina
Årskull: Gissa! ;)
Bor: I min 37:a på Gärdet
Sysslar med: Egenföretagare och frilansar som dansare och koreograf. Undervisar i dans på bl.a. Lidingö och Balettakademien i Stockholm. Håller också lite på med musik i olika projektformer.
I min blogg: Här hittar du allt från dans, musikvideoinspelningar, träning och kost till kläder, mode och annat ytligt. ;) Det som händer mig och saker jag gillar/inte gillar hittar ni här helt enkelt.
Motto: "Fake it 'til you make it"

Våra vänner:
Celina Rydéns blogg
Naglar i Stockholm - CelinasNaglar
Ida Warg - Sveriges bästa träningsblogg
Musikstuio i Stockholm, mixning och mastering
Kalasfabriken - Coverband
Webbdesign, Googleoptimering i Stockholm
Avslappningsmusik och Meditationsmusik


RSS 2.0