Nackspärr

Datum 2008-10-16 Klockslag 20:19:33
Jag koreograferar för fulla muggar och nu känner jag hur det börjar mola i nacken och ryggen... Känner  mig lite stolt faktiskt! Har snart korrat klart tre låtar! Alltså inte tre hela låtar, men så långt som jag behöver lära ut på nästa klass i alla fall..! Yeey! =)

Den här håller jag på med nu.. Loooove it!!



Shit, jag är verkligen helt slut! Misstänker att mina små yrsel-attacker beror på sömnbrist.. Ska på massage nu klockan nio och sen vore det skönt att bara slänga sig i sängen direkt efter. Borde ta och äta lite middag också..

Idag hade vi Malin Emmoth! Det är så sjuuuukt kul på hennes klasser!! Hon är ju bara så otroligt underbar!! Först körde vi wacking och lite improvisation - galet kul! Och sista kvarten körde vi wacking-koriografin med klackar! HA!! Svårt eller?!! Men också superroligt! Och vingligt.. ;)

Kom precis på att imorn är det ju faktiskt bara EN VECKA kvar till lovet! Hjälp vad tiden har gått fort!

Men nu blir det nog att börja förbereda sig inför massagen! Tudeluuuu! =)

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Aw, den som ändå hade ett uns taktkänsla i kroppen. ;(

2008-10-16 @ 20:44:27
URL: http://heartsick.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Celina
Årskull: Gissa! ;)
Bor: I min 37:a på Gärdet
Sysslar med: Egenföretagare och frilansar som dansare och koreograf. Undervisar i dans på bl.a. Lidingö och Balettakademien i Stockholm. Håller också lite på med musik i olika projektformer.
I min blogg: Här hittar du allt från dans, musikvideoinspelningar, träning och kost till kläder, mode och annat ytligt. ;) Det som händer mig och saker jag gillar/inte gillar hittar ni här helt enkelt.
Motto: "Fake it 'til you make it"

Våra vänner:
Celina Rydéns blogg
Naglar i Stockholm - CelinasNaglar
Ida Warg - Sveriges bästa träningsblogg
Musikstuio i Stockholm, mixning och mastering
Kalasfabriken - Coverband
Webbdesign, Googleoptimering i Stockholm
Avslappningsmusik och Meditationsmusik


RSS 2.0