Oh, happy day!! =D

Datum 2008-10-01 Klockslag 16:56:19
Åååååååååhhhhh jag är så GLAAAAAD!!!! =D Hela den här dagen har ju bara varit alldels alldeles underbaaar!!

Om vi börjar från början då;

  • I morse hade vi Dan med ny koreografi som verkligen var sjukt rolig!

  • Mitt under klassen kläcker lilla söta Isabel ur sig att hon tyckte att jag var så "snygg" när jag dansade på Dan's klass i måndags! Hihi, gulle! ;)

  • Sen hade jag utvecklingssamtal med Hanna (vår balettlärare) och jag berättade för henne att jag har haft en ganska så ordentlig svacka för några veckor sen, och även om det känns bättre nu så känner jag mig fortfarande dålig och väldigt mycket sämre än alla andra (jag vet att jag måste börja se till mig själv mer och mina förutsättningar och sånt, vilket jag absolut tänkt på senaste veckorna.. anyway..). Och då säger hon att jag är den som typ utvecklats mest av alla, och att hon var jätteimponerad och superglad över mina framsteg! Enligt Hanna så har jag tydligen en "dansarkropp" och hon grattade mig flera gånger för att jag kämpat så hårt och gått så fort fram, plus att hon var överlycklig för att de till slut besämt sig för att ta med mig på linjen! KRAAAAAAAAM PÅ DEJ UNDERBARA UNDERBARA HANNA!!! =D Nu ska jag kämpa ännu hårdare!! =)

  • Efter det slängde jag mig på tunnelbanan och bussen för att komma hem. Bytte om på typ två sekunder och drog iväg med bilen till Käppalagården (fritidsgård)  på Lidingö. Vet inte om jag nämnt det förut, men jag har för mig att jag skrivit nåt förut om att jag ringt runt till en massa folk om jobb och sånt...? Aja whatever, det här var i alla fall ett av dom. Väl där träffade jag på en supertrevlig kille som heter Petri och som skulle intervjua mig om diverse jobb. Vilket i sin tur ledde till att jag börjar jobba på onsdag nästa vecka både som danslärare på eftermiddagen och sen som fritidsledare på kvällen!!! AAAAAAAAAAAAHHHHH jag är så glaaaaad!!!! Och det fritidset är verkligen såååå fint och det kändes så himla bra att vara där! Längtar till nästa vecka!!! =D

Och nu sitter jag här hemma och vet knappt vad jag ska göra av allt lyckorus!! Bra att ha bloggen då... ;)

Just det, kom på en till sak, det ringde en tjej (Sandra, reporter) från en nättidning igår och ville intervjua mig om min dans och så! Hihi, grymt kul ju! Så vi tog en liten telefonintrvju i pausen mellan mina klasser igår. Hon tyckte att jag var väldigt duktig på att bli intervjuad (*stolt* ;) ) och artikeln kommer nog komma upp i slutet av veckan har jag för mig att hon sa. I'll keep you informed! Så länge kan ni gå in här och kika lite om ni vill...

Nu är jag hungrig.. väldigt hungrig faktiskt... hann ju tyvärr inte äta nåt innan jag skulle iväg på intervjun... fritidset alltså...

Och imorn har vi Malin Emmoth i jazz!! Wiiiee! Har bara hört bra saker om henne, plus att hon kan en massa house och wacking och voguing och sånt roligt!! Tjoho! =)


Kommentarer
Postat av: Nat

Wiiieee! :)

2008-10-01 @ 18:10:40
URL: http://nathalicious.blogg.se/
Postat av: MiNi

Woho, vilken dag! Ska du börja jobba på Nova?! Varför har ingen sagt något till mig? ;)

2008-10-01 @ 21:52:54
URL: http://stiiina.blogg.se/
Postat av: pojkvännen

Fett kul!



Jag är jätteglad, och stolt för din skull! Det känns som det inte finns ett berg där ute som du inte kan bestiga.



Syns om några timmar gumman!





Lööve u

2008-10-01 @ 23:45:14
Postat av: Celina

To the boyfriend; Naaaaww.. tack älsklingen! Med dig som stöd klarar jag allt! =)



Lööööve u tuuu! Väry väry much!

2008-10-03 @ 20:46:42
URL: http://schlaijna.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Celina
Årskull: Gissa! ;)
Bor: I min 37:a på Gärdet
Sysslar med: Egenföretagare och frilansar som dansare och koreograf. Undervisar i dans på bl.a. Lidingö och Balettakademien i Stockholm. Håller också lite på med musik i olika projektformer.
I min blogg: Här hittar du allt från dans, musikvideoinspelningar, träning och kost till kläder, mode och annat ytligt. ;) Det som händer mig och saker jag gillar/inte gillar hittar ni här helt enkelt.
Motto: "Fake it 'til you make it"

Våra vänner:
Celina Rydéns blogg
Naglar i Stockholm - CelinasNaglar
Ida Warg - Sveriges bästa träningsblogg
Musikstuio i Stockholm, mixning och mastering
Kalasfabriken - Coverband
Webbdesign, Googleoptimering i Stockholm
Avslappningsmusik och Meditationsmusik


RSS 2.0