I'm back!!

Datum 2008-10-24 Klockslag 16:30:29
Back where I came from.. alltså mörkhårig!! =D Har änligen fått träffa underbara Jeanette och nu är håret fixat! Och jo man får sig ju en smärre chock när man ser sig själv i ett fönster eller i spegeln... but I like it! =) Tar väl ett tag innan man kommer in i "rollen", men det känns grymt kul! Tyvärr hade hon inga riktigt knallröda slingor inne, men hon skulle beställa så att jag kan komma och sätta in några i nästa vecka.

Här e jag dååå.. Strike a pose!! ;)



Efter det svängde jag förbi Åhléns på Östermalmstorg och köpte på mig lite Clinique-produkter. Sen jag började skolan känner jag att min hud inte mår über-bra av att vara nere i en svettig källare varje dag, så jag tänkte att jag skulle ta tag i problemet innan det blir värre. Dom hade nämligen lite bra erbjudanden också, så jag tänkte att jag skulle passa på då jag ändå var där.



Jag fick helt sjuuukt mycket grejer för att det var paketerbjudanden! Först köpte jag "Clinique's 3-Step Skin Care System" (i mitten av bilden). Dvs, ta bort smink och sånt.. Och sen plockade jag på mig "Clinique's Blemish-Fighting Regimen, 3 Travel-Size Solutions", dvs, rese-kit som innehåller saker som tar bort röda fläckar och sånt.. (längst till höger) Och bara för att jag köpte två produkter, så fick jag en "gåva" på köpet värd över 900 kr.. eeehh... ja tack!! =D "Gåvan" innebar en nässesär med en liten burk sminkborttagning, ögonkräm, en liten burk hudkräm, ett rogue med borse, en mascara och ett läppstift (som kanske inte hade den snyggaste färgen direkt.. men ändå..! =) ).

Tänkte börja använda grejorna redan ikväll! Jobbiga är bara att jag blir tvungen att släpa iväg det till Christian.. men what the hell! =)



Apropå ingenting.. igår satt jag heeeeela dagen på Daneryds akutmottagning! (eller typ nästan hela dagen.. kändes som det i alla fall..) Har haft problem med hjärtklappning, yrsel och andningssvårigheter sista tiden, så jag och pappa åkte hemifrån klockan 8 på morgonen och kom inte därifrån förrän klockan 3 på eftermiddagen!

På den tiden hann vi:

Prata med en "intern-läkare", en läkare och en sjuksköterska, ta flera blodprov, kolla blodtryck, ta EKG (för hjärtat), äta lite frukost, vänta, prata med en till sjuksköterska och få en kanyl inkört i armen, vänta lite mer, bli flyttad till en annan säng, vänta på klartecken från lungröntgen i en timma, bli insprutad med nåt radioaktivt gunk, ta lungröntgen, gå ner till receptionen och dra ur den enormt stora kanylen från min arm, vänta ännu mer, vänta helt cp-stört mycket, bli stressad för att det tar så sjukt lång tid, bli uppropad och få svaret att dom inte hittat nåt.. Allt detta under ca sju timmars tidsförlopp.. yey..! Klumpar man ihop tiden som jag blev undersökt eller behandlad så kanske man kommer ner i en timma totalt... suck.. aja.. nu har man det överstökat i alla fall.. jag fick ordern att ta det lugnt och vila. Tur att det är lov nu då.. =)

Och nu ska jag iväg och hålla mina sista klasser innan lovet! Och sen bär det av till väsby igen och goooskväll. Juste, både jag och babe äääälskar verkligen tv-spel och nu änligen har vi hittat nåt som vi kan ha som "vårat" spel!

Först körde vi "Dead Space" som är j---vligt creepy..! Man springer runt på en rymdstation där det hänt lite skumma saker om man säger så..!


Det andra spelet heter "Fable 2" och är heeeelt magiskt undebart att köra! Miljöerna är helt sjuka!! Alltså på ett bra sätt!



Ikväll ska det pressas Xbox säger jag bara! =)

Tudeluuu så länge!!



Kommentarer
Postat av: sara

Fiiiiin! Snyggt snyggt!!

2008-10-24 @ 16:33:10
Postat av: Stina

FIN hårfärg!! :)

läskigt med hjärtat du... det får du vara försiktig med



Kramis, stina

2008-10-25 @ 23:34:11
URL: http://barbastina.blogspot.com
Postat av: W A R G

Åh vad fin du blev min lilla älskling <3 PUSSSS

2008-10-26 @ 10:29:57
URL: http://aijdawolfie.blogg.se/
Postat av: Celina

Sara; Thääänx!! =D

2008-10-27 @ 23:58:07
URL: http://schlaijna.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Celina
Årskull: Gissa! ;)
Bor: I min 37:a på Gärdet
Sysslar med: Egenföretagare och frilansar som dansare och koreograf. Undervisar i dans på bl.a. Lidingö och Balettakademien i Stockholm. Håller också lite på med musik i olika projektformer.
I min blogg: Här hittar du allt från dans, musikvideoinspelningar, träning och kost till kläder, mode och annat ytligt. ;) Det som händer mig och saker jag gillar/inte gillar hittar ni här helt enkelt.
Motto: "Fake it 'til you make it"

Våra vänner:
Celina Rydéns blogg
Naglar i Stockholm - CelinasNaglar
Ida Warg - Sveriges bästa träningsblogg
Musikstuio i Stockholm, mixning och mastering
Kalasfabriken - Coverband
Webbdesign, Googleoptimering i Stockholm
Avslappningsmusik och Meditationsmusik


RSS 2.0