Hårfunderingar...

Datum 2008-10-14 Klockslag 16:01:26
Jag har en liten fundering... jag är sugen på att färga om håret men jag är osäker på vad jag ska göra... Problemet är bara att så länge jag kör som bakgrundsdansare till Gathania så måste jag helst vara blond... Får se lite vad som händer med det dära. Har ju inte hört nåt från dom på ett tag tyvärr..

Men men, som sagt, jag känner att det rycker i färgsinnet och jag är lite sugen på knallrött igen..





Christian vill helst att jag ska ha mörbrunt igen, nästan svart....




Eller så fortsätter jag helt enkelt på blont...




Eller nånstans mittemellan...? Fast det är nog det jag känner minst för....




Eller pudelkrull!!! Haha, NOT!!





Okej, innan ni bestämmer er, tänk på att detta är kort som är tagna ända sen typ tre år tillbaka, så mitt ansikte har ju förändrats en del också på vägen. Tänk er som jag ser ut idag, fast med annan hårfärg! =)

Jag behöver en ordentlig omröstning, så ALLA som går in och läser det här inlägget, MÅSTE säga vad dom tycker! Orkar man inte ge värsta utläggningen så räcker det med t.ex. "Svart!". Klara, färdiga, RÖSTA!! =D

Kommentarer
Postat av: Sara

Du passar ju i alla färger ju! Men mörkbrun med lite rött i kanske skulle kunna anpassas till mångas smaker : )





2008-10-14 @ 16:23:39
Postat av: MiNi

Jag tycker som pojken din! Fast näe, egentligen blont, tror jag.. =P

Nä okej, nu har jag bestämt mig. Jag gillar blont men du vill ha förändring och då säger jag mörkbrunt.

2008-10-14 @ 16:25:12
URL: http://stiiina.blogg.se/
Postat av: nicole :)

asså du är snygg me alla hårfärger men jag röstar nog på rött hår;) elr mörkbrunt!

2008-10-14 @ 17:04:10
Postat av: lina

jag tycker att du är jätte fin i röd-brunt hår:)annars ska du ha kvar det blont!

2008-10-14 @ 17:38:17
Postat av: Lilla P

Jag tycker helt klart det riktigt mörka ELLER så du har nu:)







Kram från Wolfies och Nats mate Lilla P

2008-10-14 @ 17:40:19
URL: http://vivalaida.blogg.se/
Postat av: Gissa

SVART SVART SVART SVART SVART !!



Come on people, KÄNN ba på han!

2008-10-14 @ 17:43:46
Postat av: Nat

Ooooo! Vad spännande! Klart du ska färga (säger jag som ALLTID har varit blond hahah)! Nä men tycker du är skitfin som blond, speciellt eftersom du har bruna ögon. Men annars vore det skitfränt om du vågade färga svart! Tror det skulle bli hur sexigt som helst ;D

2008-10-14 @ 19:29:48
URL: http://nathalicious.blogg.se/
Postat av: Stina

Jag håller med Chris :)

2008-10-14 @ 19:43:45
URL: http://barbastina.blogspot.com
Postat av: jossan

hejj tjäjjän!

haha. förstår dina tankebanor kring håret.det är fan inte lätt!! nu när jag blivit någorlunda så blond så funderar jag också på det rödbruna igen.

inte lätt alltså! Men det är svårare att bli blond än mörk. och Celina,du passar faktiskt grymt bra i båda!! så kör på! yore looking good anyway!!

kiiirrs/ josie

2008-10-15 @ 14:47:41
Postat av: Linn

Stay strong, stay blonde

2008-10-15 @ 17:25:08
URL: http://linnolainen.blogg.se/
Postat av: sara

rött såklart! :)

2008-10-15 @ 19:37:04
Postat av: W A R G

Men sötnosen ska du inte vara min blondievän längre :D? Nä du du är riktigt söt i alla färgerna men skulle jag välja så tycker jag mörkbrun (efter blond såklart då :)) PUSSSS <3

2008-10-15 @ 22:16:12
URL: http://aijdawolfie.blogg.se/
Postat av: NAVAS

Du e HET i blont alltså :) men annars tycker jag nog mörkbrunt! GOOD LUCK :D

KRAMIS

2008-10-16 @ 11:04:40
URL: http://sofianavas.blogg.se/
Postat av: Chris

sitter och funderar lite smått på hur svart skulle vara ändå .. tror det skulle vara brutalt jävla porrigt alltså. Tror Celina skulle sticka ut och folk skulle stanna upp och tänka till när dom skulle se henne. Det skulle se sjukt mkt artistiskt ut iaf. Men jag tycker hon ser ut som en ängel vad hon än har..



Men jag tror svart skulle vara sjuuuuuukt snyggt.

2008-10-18 @ 00:50:03

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Celina
Årskull: Gissa! ;)
Bor: I min 37:a på Gärdet
Sysslar med: Egenföretagare och frilansar som dansare och koreograf. Undervisar i dans på bl.a. Lidingö och Balettakademien i Stockholm. Håller också lite på med musik i olika projektformer.
I min blogg: Här hittar du allt från dans, musikvideoinspelningar, träning och kost till kläder, mode och annat ytligt. ;) Det som händer mig och saker jag gillar/inte gillar hittar ni här helt enkelt.
Motto: "Fake it 'til you make it"

Våra vänner:
Celina Rydéns blogg
Naglar i Stockholm - CelinasNaglar
Ida Warg - Sveriges bästa träningsblogg
Musikstuio i Stockholm, mixning och mastering
Kalasfabriken - Coverband
Webbdesign, Googleoptimering i Stockholm
Avslappningsmusik och Meditationsmusik


RSS 2.0