Friiiitiiiiids...

Datum 2008-10-22 Klockslag 17:00:18
Sitter på Nova och chillar lite... Skulle haft dans med fritidsbarnen vid tre men det var ingen som var intresserad så nu sitter jag här och väntar på att klockan ska bli 5 så att dom "stora barnen" kan börja droppa in.. =)

Hitills har jag hunnit byta om till vanliga kläder, fixa till sminket, hjälp till att plocka bort lite mellis, kokat upp vatten och gjort the, smuttat på min kopp the i ca en och en halv timma, messat med babe och Anna, ringt pappa, och nu sitter jag här och surfar runt på alla möjliga sidor jag kan komma på.. så varför inte ta och blogga lite när man ändå håller på..? ;)

Idag hade vi Waacking med en riktig legend från New York - Tyrone "The Bone" Proctor. Han är så sjukt ball!! Beter sig som 25-30 bast, har världens coolaste "waacking/vogue-attityd", kan allt om dansen historia men det kanske i och för sig inte är så konstigt eftersom han var där och skapade det på 70-talet!! Huuur BALLT är inte det??!! Han är typ 60 år eller nåt.. såååå coolt!! Och det var såååå kul!! Han hade en grymt bra "posing-övning" där han hade satt upp "high-fashion-pose-" bilder på speglarna som man skulle härma. Grymt kul!

Vi tog en massa foton på slutet, så jag ska försöka fixa det från någon nu i veckan... Haha, han sa också att vi var hans "Swedish team" och att när han kommer tillbaka till NY så kommer han visa upp bilderna på oss och skryta järnet! ;) Han berättade också att han hade blivit informerad innan han träffade oss att vi var väldigt snabblärda, och han var helt faschinerad på klassen sen av vår konceration och att vi faktiskt var väldigt snabblärda! Nice! ;)



Och imorn mina damer och herrar ska jag till min kära Jeanette som ska färga och klippa mitt hår!! Yey!! =D
Funderade först om jag skulle berätta här och nu vad jag bestämt mig för... men jag tror att det får bli en liten överraskning... Annorlunda kommer det ju bli i alla fall!! ;)



Nä men om man kanske skulle ta och börja jobba lite då... Hrm... halllå..? Barn..? Komsi barnen..? Någon här typ.......?

Kommentarer
Postat av: MiNi

Jag kan inte..Jag har musikmöte. You can do it ;)

Hoppas du får en bra kväll med många söta ungdomar ;)

2008-10-22 @ 17:04:15
URL: http://stiiina.blogg.se/
Postat av: Johanna

hej vilken fin header du har. Hoppas du har de bra också

2008-10-22 @ 17:08:21
URL: http://scorpiongirl80.blogg.se/
Postat av: Nat

Annorlunda, eh? ;D Väntar med spänning!



Okej, men då ses vi lördag kväll :) Pöss



2008-10-22 @ 17:30:34
URL: http://nathalicious.blogg.se/
Postat av: madde

Vi har saknat dig i skolan, hoppas allt är bra med dig! Skulle vi ha möte på söndag...och glöm inte jag ska ha halloween kalas nästa fredag..Puss

2008-10-24 @ 14:42:47
URL: http://dealeine.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Celina
Årskull: Gissa! ;)
Bor: I min 37:a på Gärdet
Sysslar med: Egenföretagare och frilansar som dansare och koreograf. Undervisar i dans på bl.a. Lidingö och Balettakademien i Stockholm. Håller också lite på med musik i olika projektformer.
I min blogg: Här hittar du allt från dans, musikvideoinspelningar, träning och kost till kläder, mode och annat ytligt. ;) Det som händer mig och saker jag gillar/inte gillar hittar ni här helt enkelt.
Motto: "Fake it 'til you make it"

Våra vänner:
Celina Rydéns blogg
Naglar i Stockholm - CelinasNaglar
Ida Warg - Sveriges bästa träningsblogg
Musikstuio i Stockholm, mixning och mastering
Kalasfabriken - Coverband
Webbdesign, Googleoptimering i Stockholm
Avslappningsmusik och Meditationsmusik


RSS 2.0