Pancake-cravings!

Datum 2008-11-25 Klockslag 16:04:39
Idag blev det en väldigt soft skoldag för mig. Först hade vi Nina Gillberg som vikarie för Therese så jag var inte måttligt road av mitt skadade knä direkt.. ville verkligen vara med! Men läget var som det var, så jag satt och jobbade upp lite fötter med tera-bandet och masserade upp bland annat mitt stenhårda ass med en sån där massageboll (haha, dåligt porrigt! ;) ). Det behövdes ju iaf för saaaaataaaan vad det kändes! Efteråt känner man sig som gummimannen! ;)

Efter det hade vi balett och då fick jag i uppgift av Hanna att sitta och anteckna under klassen och skriva upp lite saker som dom andra kunde tänka på. Men lär sig verkligen helt stört mycket när man sitter och studerar andra! Och "aha-upplevelser" välkomnar jag mer än gärna på dansen! =)

Till sist hade vi sång och vi skrattade så vi nästan kräktes! Tänker inte gå in på detaljer, men kul var det!

Och nu står min älskling till mor och stekar pannkakor till mig! Yey! =) Hade värsta panik-cravningsen när jag kom hem! Sen blir det lite nagelkund och efter det lite väsbymys! Försöker få babe att laga vår nationalrätt "haloumimacka" till middag ikväll.. får se sen om jag lyckats.. (baaaaaabeeeeee...! ;) )

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Celina
Årskull: Gissa! ;)
Bor: I min 37:a på Gärdet
Sysslar med: Egenföretagare och frilansar som dansare och koreograf. Undervisar i dans på bl.a. Lidingö och Balettakademien i Stockholm. Håller också lite på med musik i olika projektformer.
I min blogg: Här hittar du allt från dans, musikvideoinspelningar, träning och kost till kläder, mode och annat ytligt. ;) Det som händer mig och saker jag gillar/inte gillar hittar ni här helt enkelt.
Motto: "Fake it 'til you make it"

Våra vänner:
Celina Rydéns blogg
Naglar i Stockholm - CelinasNaglar
Ida Warg - Sveriges bästa träningsblogg
Musikstuio i Stockholm, mixning och mastering
Kalasfabriken - Coverband
Webbdesign, Googleoptimering i Stockholm
Avslappningsmusik och Meditationsmusik


RSS 2.0