Musikvideoinspelning

Datum 2008-11-15 Klockslag 22:23:50
Nu är jag såååå trött!! Har varit ute i Alby och spelat in en musikvideo med svenska hiphop artisten "J-Son". Haha, tänk jag i en sån där klassisk hiphop video!! Flummigt, men kul! Vi som var statister skulle vara där 12.30.. jag stressade som ett as för att hinna.. gissa när vi fick spela in första gången.. hm.. typ 17.00.. Men så brukar det ju vara på inspelningar så jag är inte förvånad direkt. Men jag hade trevligt! Hittade några tjejer som jag hängde med typ hela dagen, plus att jag fick några väldigt bra kontakter som förhoppningsvis leder till lite mer jobb framöver.. me like! =) Plus att jag kommer få en gratis dansfotografering i december av en av killarna som jobbade där!! =D



Lite bilder från "the set" och "the loge"... väldigt exklusivt.. ;)



Vår väldigt exklusiva Hummerlimo som vi satt och partajade i! =D



Jodå, det här är jag till höger och Monica till vänster.
Den enda bilden som är tagen på mig på hela kvällen typ.. av min kamera alltså.. ;)

Det roliga var att när vi gjorde limoscenen så placerade dom mig längst in precis bredvid J-Son, så det är typ jag, J-Son och en anna tjej till som syns väldigt mycket just i den scenen.. Ska bli intressant att se.. ;)

Och nu är jag trött, sliten och luktar väldigt mycket rök så frågan är ju om man skulle ta en riktigt lååång dusch... ehh.. ja..! Här är låten vi gjorde idag. Inte så värst bra kvalité men det funkar att lyssna på så länge. Tror att videon kommer ut om typ tre veckor eller nåt. Längtar! =)


Kommentarer
Postat av: Jacob

hiho Alby,mina hemtrakter ;P hah

2008-11-15 @ 22:42:01
URL: http://jacob1.bloggspace.se
Postat av: Anonym

Nice :) Var de kul? Ja klart du får sno bilden! Japp monster fransar here we come!!!syns imorgon.

2008-11-16 @ 14:42:03
URL: http://[email protected]
Postat av: N a t h a l i e

Men va roligt, nu har du fått giga lite ändå :)

2008-11-16 @ 18:03:53
URL: http://nathalicious.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Celina
Årskull: Gissa! ;)
Bor: I min 37:a på Gärdet
Sysslar med: Egenföretagare och frilansar som dansare och koreograf. Undervisar i dans på bl.a. Lidingö och Balettakademien i Stockholm. Håller också lite på med musik i olika projektformer.
I min blogg: Här hittar du allt från dans, musikvideoinspelningar, träning och kost till kläder, mode och annat ytligt. ;) Det som händer mig och saker jag gillar/inte gillar hittar ni här helt enkelt.
Motto: "Fake it 'til you make it"

Våra vänner:
Celina Rydéns blogg
Naglar i Stockholm - CelinasNaglar
Ida Warg - Sveriges bästa träningsblogg
Musikstuio i Stockholm, mixning och mastering
Kalasfabriken - Coverband
Webbdesign, Googleoptimering i Stockholm
Avslappningsmusik och Meditationsmusik


RSS 2.0